מותגים לגבר שישדרגו לך את הארון

להיראות טוב זו משאלה של אחד. גברים רבים בוחרים מותגים מובילים ללוק היומי שלהם. כשאתה לובש בגד ממותג אתה מרגיש מרשים, ההופעה שלך ייצוגית והמותג מדבר בעד עצמו. אם אתה אוהב בגדי מותגים, אתה חייב להכיר את המותגים שישדרגו לך את ארון הבגדים.

 

חולצות ממותגות להשלמת הלוק הגברי

מי שיסתכל עליך, יראה את החולצה שאתה ללובש עוד לפני כל שאר הבגדים. ולכן, נפוץ מאוד להשקיע אפילו רק בחולצה ממותגת. MOSCHINO,HUGO BOSS ,BALR  ו- LACOSTE הם מותגים פופולאריים של חולצות מותגים לגברים שאתם בטוח מכירים. יש עוד מותגים יוקרתיים יותר או פחות, אבל כאן ציינו את המותגים המבוקשים והאהודים יותר.

 

מכנסיים ממותגות שכל גבר ישמח בהן

כידוע, מכנסיים או שהן נוחות או שלא, אין אמצע. מכנס טוב חייב להתאים לגזרת הגוף. בבחירת מותג למכנס, לא חוכמה להתייחס אך ורק לשם המותג, חשוב לבדוק גם את נראותו על הגוף. לא כל מותג מתאים לכל מבנה גוף.  חשוב שתלך לחנות מותגים בה תוכל ליהנות ממבחר רחב של מותגים כמו KARL LAGERFELD,MOSCHINO ,HUGO BOSS ,BALR  ו- LACOSTE.

 

נעליים ממותגות – המילה האחרונה

נעליים ממותגות משפיעות על כל הנראות. יש מותגים המייצרים נעליים נוחות שקשה להיפרד מהן. ולעומתן, יש נעליים שלא נוחות עד כדי כך שהנועל אותן כבר רוצה להגיע הביתה בשביל להוריד נעליים וליהנות מתחושת השחרור המשכרת.  בחר נעליים ממותגות ונוחות. מדוד את הנעליים לפני הרכישה. העדף נעליים שישתלבו היטב עם מרבית הבגדים שלך.

BALR, EMPORIO ARMANI, HUGO BOSSKARL LAGERFELD, MOSCHINO, ROBERTO VINO וכמובן VERSACE, הן מותגי נעליים נוחות ומבוקשות.

 

איך לבחור בגד ממותג?

בגדי מותגים הם לא בגדים זולים ולא כל אחד מפרגן לעצמו לרכוש בגד כזה. לכן, לפני הרכישה חשוב לבדוק שהרכישה אכן משתלמת. מכיר את זה שהולכים לחנות מותגים, מתלהבים מחולצה מסוימת אך בסוף במראה בבית היא נראית אחרת ופחות מחמיאה? בדיוק כדי שזה לא יקרה, כדאי להתכונן לרכישה כזו מראש.

ההמלצה שלנו היא ללכת לחנות מותגים בלוויית מישהו קרוב. זה יכול להיות חבר, בת זוג ואפילו אמא. כשתלך לחנות יחד עם מישהו שמכיר את סגנון הלבוש שלך, גם אם מותג לא מוכר יראה לך מפתה מאוד, החבר ידע להגיד לך אם הוא אכן מחמיא לך או פחות.  כי זה לא סוד. יש מותגים ששמם הולך לפניהם כמתאימים לאנשים בעלי מבנה גוף מסוים. אין סיבה שתרכוש בגד מותג שלא הולם אותך כמו שאתה אוהב ורגיל.

 

לסיכום

בגדי מותגים מעניקים ללובש אותם לוק ייצוגי ומרשים. בבחירת בגד מותג חשוב לבדוק את נוחותו ואיכותו. אין סיבה לשלם יקר על מותג שמתבלה מהר מאוד. סיכמנו כאן מותגים לגבר שמשדרגים כל ארון גברי.

חולצות מותגים לגברים