כמה זמן מחזיקה מעמק חולצה בהדפסה אישית?

הדפסה אישית על חולצה היא אחת מצורות העיצוב היצירתיות והייחודיות ביותר שיש.

יחד עם זאת, רבים לא לוקחים בחשבון את התוצאה לטווח ארוך ואת האיכות של המוצר המוגמר, אלא מתייחסים רק למראה של החולצה לאחר ההדפסה – גם אם ההדפסה עלולה להימחק לאחר כמה כביסות.

אז כמה זמן יכולה להחזיק הדפסה איכותית על חולצה ואיך יודעים שיש לכם הדפסה באיכות גבוהה?

 

אפשרויות בחירה בהדפסת חולצות

אפשר להזמין חולצות בהדפסה אישית אצל כל מני ספקים, בכל מני רמות של איכות וגם עם סוגים שונים של הדפסות.

ג'אקו חולצות היא אחת מהחברות, שמקפידות לספק חולצות בהדפסה אישית באיכות גבוהה במיוחד, עם אפשרות להטביע על החולצות עיצוב מקורי שלכם, או להשתמש באחת מהאפשרויות הרבות שמספקת החברה.

אבל דווקא אצל חברות מסוג זה, המציעות שירות ייחודי, יש דבר אחד שבו אין אפשרויות בחירה – האיכות של ההדפסה.

 

איך מבטיחים הדפסה על חולצה שמחזיקה להרבה זמן?

הדפסה איכותית על חולצה מתחילה עם בחירת החולצה.

כי כאשר החולצה מעוצבת ומיוצרת בסטנדרט גבוה, אז גם ההדפסה נראית יותר טוב, גם קל יותר להתאים את החולצה למי שלובש אותה וגם יש סיכוי הרבה יותר טוב, שההדפסה תישאר על החולצה, באיכות גבוהה, צבעים חדים וברורים, כאשר הבד הוא איכותי.

 

אבל גם בחירת הצבעים היא חשובה

סוג הצבע המשמש להדפסת הדוגמה הנבחרת על החולצה, קובע איך יראו הצבעים אחרי כביסות, אבל גם קובע איך ההדפסה תיצמד לסיבי הבד ולכן הוא גם גורם כל כך חשוב לקביעת מידת העמידות של ההדפסה.

לבסוף, סוג המדפסת משפיע גם הוא על האופן בו הצבע נטמע בסיבי הבגד ועל רמת העמידות של ההדפסה, כמו גם על האיכות והחדות שלה.

לכן, חברה שמייצרת חולצות ברמה גבוהה ומעוניינת לספק ללקוחות שלה חולצות בהדפסה אישית שמחזיקה לכל החיים, מקפידות לעבוד רק עם חולצות איכותיות מבד איכותי, צבעים איכותיים להדפסה על בד – חדים, יפים ובעלי עמידות גבוהה ולבסוף, מכונות דפוס מדהימות, שיכולות להדפיס כמעט על כל מוצר, אבל בעיקר – יכולות ליצור הדפסות חזקות, חדות ועמידות, שלא מתקלפות ולא דוהות, גם אחרי עשרות כביסות.

אפשר בקלות לזהות חולצה עם הדפסה עמידה לשנים ארוכות, כי היא פשוט לא נראית ממש כמו הדפסה אלא יותר כמו חלק אינטגרלי בלתי נפרד מהחולצה ואפשר לזהות בקלות חברה שמייצרת רק חולצות מודפסות איכותיות, לפי הצילומים המופיעים באתר, רמת ההשקעה של הגלופות ועוד.

 

לסיכום

אם חשוב לכם לרכוש חולצות בהדפסה אישית, אבל רק בתנאי שהיא תהיה איכותית, עמידה ויפה, בדקו את מגוון החולצות שמציעה החברה, את איכות הבדים, את איכות הגלופות וגם אל תתביישו לשאול – הרי זו חולצה שתישאר אתכם הרבה זמן, אז כדאי שתהנו ממנה עד הסוף…

 

חולצה בהירה תלויה - תמונה להמחשה