איך עובד תהליך הדפסה על חולצות

מצחיקות, אופנתיות, או מעבירות מסר חשוב? לא משנה מה הסגנון המיוחד והאישי שלכם, גם אצלכם בארון יש לפחות אחת. כל חברות האופנה, היוקרתיות כמו העממיות, מקפידות להציב בחלון הראווה שלהן חולצות מודפסות לשילוב מתחת למעיל האופנתי או הג׳ינס המעוצב. אך מה קורה כשאנחנו מחליטים לעצב לעצמנו חולצה מגניבה? כיצד ניתן לעשות זאת בהצלחה?

 

מתי כדאי לי לעצב לעצמי חולצה?

הדפסה על חולצות יכולה להיות מתנה לסיום קורס, מזכרת מחתונה או תמונה משפחתית בחולצה אחידה, אך גם יכולה לעזור לנו בשיווק עצמי ולהוות ׳פרסומת מהלכת׳ לבית העסק שלנו או לבטא את היצירתיות שלנו ולהציג לראווה את כל מה שאנחנו אוהבים ומעריכים, כמו לדוגמא אלבום של להקה או תמונה של חיית המחמד שלנו.

 

האם אני יכול לעצב את החולצה בעצמי?

כמובן. דרך המחשב תוכלו להעלות תמונה או כיתוב אותם תרצו להדפיס ולשלוח לחברה המתמחה בכך. החולצות יגיעו אל בית הלקוח בתוך כמה ימי עבודה על פי הנכתב באתר. אינכם זקוקים לתוכנות מיוחדות או כשרון על בעיצוב כדי להגיע למראה המושלם, אתרים רבים מציעים עזרה בתשלום או אף בחינם, בדיוק לשם כך.

 

כיצד זה עובד?

בדרך כלל לאחר שתבצעו הזמנה ייצור אתכם קשר נציג החברה איתה בחרתם לעבוד. הוא יראה לכם מספר דוגמאות, את מבחר הצבעים והגזרות מהם תוכלו לבחור את המתאים לכם, ולאחר שתאשרו לו את הסגנון והמראה שבחרתם, תוך מספר ימי עבודה תוכלו לקבל את ההזמנה.
מומלץ לוודא את טיב הבד ממנו עשויה החולצה, את סוג ההדפסה ואת הוראות הכביסה.

 

סוגי הדפסה שונים

ישנם מספר דרכים שבהם ניתן להדפיס על חולצות אך אלה העיקריים והנפוצים שביניהם:

 

1. מדבקה הנצמדת לחולצה באמצעות טמפרטורה גבוהה.

חנויות רבות מדפיסות על חולצות באמצעות מדבקת ויניל או פלוק שמניחים ישירות על החולצה וגורמים לה להתמזג בבד בחום ובלחץ באמצעות מגהץ מיוחד. היתרון הוא במהירות ובנוחות, במיוחד כשנדרשת כמות קטנה של חולצות, כיוון שחנויות אלו מדפיסות ׳על המקום׳ ואין צורך להמתין לשליחתן.

 

2. הדפסה דיגיטלית

שיטה מתקדמת זו מאפשרת הדפסה מהירה לכמויות קטנות וגדולות על פי צורך. תהליך ההדפסה מהיר יחסית ואיכותו מאד גבוהה. גם לאחר כביסות רבות תישמר ההדפסה ברורה ויציבה לאורך זמן.

 

אז, איך תרצו את החולצה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים בחולצה מגניבה על פי רעיון שהגיתם, להראות לכולם את לוגו החברה שהקמתם או להעניק מתנה שנשמרת לאורך שנים לחברים ומשפחה, תהליך ההדפסה על חולצות הינו קל, מהיר ונוח גם למי שאינו בקיא בתחום העיצוב. חברות המספקות שירותי הדפסה על חולצות ישמחו לסייע לכם לעצב, להתאים, לבחור את הגזרה והצבע המתאים ולספק לכם את ההזמנה בתוך זמן קצר.

הדפסה על חולצות