עונת המעבר בין החורף לאביב בפתח – המלצות אאוטפיט שיעשו לך נעים במזג אוויר המשתנה

עונת המעבר של בין חורף לקיץ, יכולה להיות דווקא העונה שבה הכי כיף להתלבש ולהתאים סגנונות לבוש, משום שאפשר לעשות התאמות בין בדים עבים כמו סוודרים לבין בדים דקים קלילים ונעימים, בין עליוניות סריג וחולצות דקות ומשחק הבדים והצבעים הוא ממש אין סופי. חוץ מהתאמות בדים, גם בתחום ההנעלה האפשרויות גדולות כי בימים חמימים אפשר לשלב נעל סינקרס מבד ובערב מגפיים.

 

החוכמה היא לבדוק מראש את תחזית מזג האוויר 

החודש שהכי מאפיין את עונת הבלבול של מזג האוויר הוא לא אחר מאשר מרץ הרי שהוא נקרא בכל רחבי העולם  "  ."Crazy March השם כמובן ניתן לו בשל השינויים הקיצוניים של מזג האוויר בחודש זה, ביום אפשר לקום ליום שטוף שמש נעים במיוחד ולקראת שעות הערב לרעוד מקור, יום למחרת אפשר לקום ליום חורף מהסרטים, עם גשם זלעפות ורוחות שמעיפות אנשים, אין חוקים. למרות הקושי עם השינויים הקיצוניים זהו החודש שהכי כיף להתלבש.

בגדי חורף

הצעות מהממות לשילוב בין בגדי חורץ לקיץ:

  • ליום יום, לעבודה או בכלל – לבשי את הג'ינס הכחול האהוב עליך ובחרי מהמגוון האדיר של טופים וחולצות לנשים של סיסטרז מעונת המעבר שמאופיינים בבדים דקים וקלילים אך יחד עם זה לא עם שרוולים קצרים שמתאימים לקיץ. מעל לבשי עליונית בכל צבע שהוא איננו שחור ואז תשלבי צעיף גדול שגם יחמם אותך וגם "יסגור" את הלוק ההורס שלך. תוכלי לבחור בין מגפיים לבין נעלי ספורט או נעל שטוחה, איך שבא לך באותו היום.
  • לערב, לאירועים וליציאות עם החברים – בחרי שמלה שחורה עם שרוולים שלשת רבעי עם מחשוף שאת אוהבת או לחילופין צווארון גולף צמוד, בחרי בגרביון בצבע גוף מעט מבריק ונעל סגורה שחורה עם עקב גבוה או נמוך, כפי שאת אוהבת. כעליונית בחרי דווקא במעיל אפור או קרם מחמם וארוך וחבשי כובע צמר בצבעי פסטל -סגול, או ורוד כדי "לשבור" את הכהות.

 

אילו בגדים מומלצים ללבוש בעונה מבלבלת שכזאת?

שימו לב שבשעות היום, די חמים ונעים במיוחד בשמש, אז אם את יודעת שאת יוצאת להליכה ארוכה או טיול עם התינוק בעגלה, ההמלצה היא לשים חולצה עם בד דק ועליונית או מעיל מחמם לזמן  שבוא אין שמש והרוח קצת קרירה.

אם הנך הולכת לעבודה, או למקום סגור אחר, אפשר ללבוד חולצה חצי שרוול או עם שרוול עד למרפק ועליונית קלילה שתשמש לתוך המשרד וכמובן מעיל לשעות הערב הקרירות.

 

לסיכום

מזג האוויר הנוח והטוב ביותר ליצירת לוק מושלם הינו דווקא עונת המעבר שאפשר לשחק עם כל הסגנונות ועם כל אורכי השרוולים שקיימים בארון בגדים שלנו. כמו הבגדים גם הנעליים, יום אחד אפשר ללכת עם מגפונים וביום למחרת עם נעלי בובה.

בגדי חורף