מכורים לאסוס? יש מצב שמגיע לכם החזר כספי!

יש רשימה של דברים שאנחנו אוהבים בסדר עולה והם – קניות, קניות באינטרנט, קניות באינטרנט באסוס. אתר האופנה הבריטי הענקי שרובנו נוהגים לערוך בו קניות על בסיס די קבוע, מספק לנו בגדים מהממים במחירים נוחים ובאיכות טובה. אך איך ממנפים לטובה את ההתמכרות הזו? ניחשתם נכון – החזר כספי. רוצים לקבל החזר כספי על קניות שלכם באסוס? המשיכו לקרוא.

 

אתר אסוס

אסוס, או באנגלית ASOS ראשי תיבות של AS SEEN ON SCREEN משמע הפריטים שתקבלו יהיו מאוד דומים ואף זהים לאיכות, לגזרה ולצבע שראיתם בתמונת התצוגה באתר או באפליקציה. האתר קיים כבר שנים, רכש לעצמו מעריצים מסביב לעולם וכמובן לא פסח על הישראלים.

באתר ניתן למצוא בגדים לנשים ולגברים, וכמובן גם הנעלה, אקססוריז ומגוון פריטים נוספים כגון טיפוח הפנים והגוף ואף איפור. כמו כן, באתר ניתן לרכוש מותגים שונים ואף מוצרים שקשה עד בלתי אפשרי להשיגם בארץ כגון מוצרי הטיפוח של חברת "דה-אורדינרי" המבוקשת.

בין היתר האתר אהוב במיוחד גם בזכות מדיניות ההחזרות הנוחה שלו, שמתבצעת באמצעות מדבקה ייעודית שניתן להדביק על החבילה ולשלוח אותה בחזרה לאנגליה, וכן בזכות הקולקציות המתחלפות במהירות ומבטיחות לנו שתמיד נשאר מעודכנים באופנה האחרונה ושאף פעם לא ישעמם לנו.

 

החזר כספי על קניות באינטרנט

כנראה ששמעתם בעבר את המושג קאש-באק באיזשהו הקשר, אך כדאי שהפעם תקראו היטב כדי לדעת אחת ולתמיד האם אפשר להקל על חשבון הבנק שלכם בקניות הבאות שלכם באסוס.

אז אם חשקה נפשכם בהחזר כספי באתר אסוס, זה אכן אפשרי! כדאי שתכנסו לאחת החברות שמעניקה את השירות הזה, שבראשה קאש-באק למשל. קבלת חלק מסכום הרכישות בחזרה היא לא מסובכת וכרוכה במספר צעדים קצרים.

 

איך עושים את זה?

היכנסו לאתר קאש-באק והרשמו לשירות. לאחר מכן, תוכלו להמשיך ולרכוש כמו שאתם רגילים באתר אסוס. החלק הכיפי מגיע לאחר הרכישה – ברגע שהקנייה מאושרת בידי אסוס, החשבון שלכם מזוכה באופן אוטומטי וחלק מהכסף שהשקעתם במוצרים חוזר אליכם.

במידה ויש לכם שאלות בנוגע להחזר הכספי, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של קאש-באק ולקבל הסברים מלאים.

 

כמה?

סכום הכסף שמוחזר מחושב לפי אחוזים מסכום הכסף שהוצאתם על הקניה שלכם באתר אסוס. שיעור האחוז המוחזר עומד על 4%, שיכול להצטבר לסכומי כסף גדולים במידה ואתם קונים מספר פעמים בשנה באסוס או במילים אחרות מכורים לאסוס, ואם אתם קוראים את זה – אתם כנראה כן.

 

סיכום

קניות באינטרנט הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ואנחנו כבר רגילים לשבת במזגן בבית ולהיחשף למאוד אלפי פריטי אופנה מטריפים שמשאירים תמיד טעם של עוד. אם חשקה נפשכם בהקלה בגזר הדין – משמע בסכום החיוב על הקניות, כדאי שתתחילי להשתמש בקאש-באק ולצבור כספים, ובהקדם האפשרי! תתחדשו.

שעון ומטבעות