מה יהיו פרטי הלבוש הכי טרנדיים בקיץ 2023?

הקיץ מתקרב וכמו בכל שנה מגיע ביחד איתו מסע הקניות אחר הטרנדים החדשים והלוהטים. בקיץ הזה כמו בכל קיץ צפו לבדים אווריריים יותר, בגדים קצרים יותר וכמובן לבגדי ים חדשים. רוצים לחזות את הטרנדים הכי חמים בקיץ הקרוב? הנה חמשת הטרנדים הכי לוהטים לקיץ 2023.

 

טרנדים-

טרנדים הם ביטוי לאופנה חולפת שנהיית פופולרית במהירות ולרוב חולפת לאחר תקופה קצרה. לרוב טרנדים מתקשרים לעונות השנה ויש טרנדים לקיץ, לחורף, לסתיו ולאביב. הטרנדים הם נושא שמעסיק רבים מאיתנו, בין אם אנחנו בצד המוכר או הקונה- כולנו רוצים להישאר עדכניים.

ברוב חנויות הבגדים המוצלחות נוכל למצוא את הטרנדים הכי חמים לעונה ולא נצטרך לחפש או לחקור יותר מידי מה מקובל ו”in”. אם אתם מחפשים לעצמכם בגדי קיץ שיהיו הכי חמים בעונה הקרובה כדאי לכם להסתכל באתר https://www.hers.co.il/ על קטגורית הלהיטים לקיץ.

טרנדים-

מה טרנדי?

בכל תקופה משתנה ה״טרנד״ הלוהט. הטרנדים הם חולפים ולרוב ניתן לחזות מה יהיה הטרנד הבא ומה יחלוף מהר יותר משאר הטרנדים. בעולם האופנה לרוב נראה דפוסים חוזרים וטרנדים שחוזרים לאופנה פעם אחר פעם גם אחרי שהם כבר חלפו- לדוגמא צבעי הפסטל שנכנסים לאופנה פעם בכמה שנים, הגזרות הנמוכות שחזרו לאחרונה לאופנה ועוד.

נהוג לומר שטרנד חוזר על עצמו כל שבע שנים- אז אל תמהרו לזרוק את הבגדים הישנים שלכם ולהחליף אותם בטרנד החדש. לפי התחזיות הנה חמשת הדברים שהולכים להיות הכי טרנדיים הקיץ:

  1. מכנסי בד אוורירים: השרוואלים ומכנסי הבד הקשורים חוזרים שנה אחר שנה לאופנה. המכנסיים משדרים וויבים של חופשה, טבע וקלילות. הם אווריריים ומתאימים גם ככיסוי לבגד ים והם מגיעים בצבעי קיץ ובהדפסים מיוחדים. בקיץ הקרוב צפו לראות מכנסי בד בהדפסים חוזרים לאופנה.
  2. בגדי הים השלמים: את בגדי הים השלמים התחלנו לראות כבר בחופשות העונה הקודמת של הסלבס, ללא ספק מדובר בטרנד שהולך לתפוס.
  3. הקימונו: בדומה למכנסי הבד הקימונו הוא מעין עליונית בד דקה שמתחברת לאווירת החופשה והים, מדובר לרוב בבגד עליון ששמים מעל בגד ים והוא מגיע בעיקר בצבעים בהירים, הקימונו מושלם לים והוא ללא ספק הולך לככב הקיץ באופנה.
  4. שמלות קיץ: בכל שנה מחדש שמלות הקיץ חוזרות לאופנה, אך השנה נראה הרבה יותר שמלות קיץ סרוגות.
  5. חליפות: הטרנד הכי מפתיע של העונה הולך להיות החליפות- אוברולים, חליפות בד וסטים תואמים של חולצה אוורירית ומכנס בד.

לסיכום-

הטרנדים הלוהטים משתנים כמעט בכל עונה, חפשו אחריהם בחנויות השונות ואל תשכחו לשמור גם את הפריטים שכבר יצאו מאופנה. חמשת הפריטים הלוהטים של הקיץ מחכים לכם כבר עכשיו בחנויות המומלצות, חפשו אחר חמשת הפריטים שללא ספק יהיו טרנדים בקיץ הקרוב.

מה יהיו פרטי הלבוש הכי טרנדיים בקיץ 2023