אופנה ובריאות: הקשר בין תוספי מזון לסגנון האישי שלך

בשנים האחרונות אנו עדים לשיח ער שנוגע לשילוב בין אופנה ובריאות. שכן, אלו שני תחומים שמעניינים את רבים מאתנו. מדריך זה לקח את הנושא המרתק צעד אחד קדימה, כדי לבדוק מה הקשר בין תוספי מזון שאנו צורכים על בסיס יום יומי, לבין הסגנון האישי שאנחנו מטפחים. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות את כל הפרטים שמקשרים בין השניים.

 

תוסף באלאנס = סטייל זוהר וססגוני

לא נלאה בפרטים ונציין מיד את הקשר האדוק שבא לידי ביטוי בין תוספי התזונה לסגנון הלבוש האישי שלכם. בתור התחלה, נסביר שהקשר נוגע לחיזוק אזור מסוים בגוף, שגורם לנו להדגיש את המראה שלו. אם למשל תבחרו ליטול את תוסף באלאנס שמשפר את מראה עור הפנים, אתם תמצאו את עצמכם מוסיפים לסטייל הקיים כל מיני אקססוריז שידגישו את מראה הפנים, לדוגמא:

  • סרטים לשיער
  • קשתות
  • עגילים ועוד

תוצאה זו באה לידי ביטוי בעקבות רצון להדגיש את מראה הפנים הזוהר. לכן, יש נטייה גם לבחור בבגדים ססגוניים שיאפשרו להנכיח את האזור היפה ביותר בגוף – הפנים.

תוספת איזון

תוסף פוראבר =  סטייל עתיר כובעים

סביר להניח ששמעתם לא פעם על תוספי התזונה של Harmony ואת התוסף FOREVER שהפך להיות שם דבר בתחום. שכן, מדובר בתוסף שמשפר באופן ניכר את סיב השיערה, מביא לזרימת דם מיטבית באזור וגורם בסופו של דבר למראה שיער חזק ושופע. מי שנוטלים את תוסף זה, נוהגים לשנות את הסגנון האישי שלהם ולהוסיף לו כובעים מיוחדים שיבליטו את השיער השופע.

 

כך תבחרי את התוסף המתאים לך

כעת אתם מכירים בסוד שגורם לאנשים לטפח סטייל אישי מיוחד שגורם לכולם מסביב לקנא. בשלב זה אתם יכולים להביא לשינוי אצלכם. כל שעליכם לעשות זה לבדוק מהו האזור בגוף שצריך חיזוק ולבחור את התוסף המתאים לו. אם יש לכם נשירה לצורך הדוגמא, תצטרכו לצרוך את תוסף ה – FOREVER. אחרים שסובלים מעור פנים יבש או שמנוני, יכולים לצרוך את הבאלאנס שמביא לאיזון הרצוי.

 

מה עם בחירת הסטייל המתאים? אתם כבר תגלו אותו בעצמכם

הכותרת שלעיל רמזה על הקלות במציאת הסטייל הייחודי לכם בהמשך הדרך. רגע לפני סיום המדריך, נסביר שהבחירה בבגדים והאקססוריז המתאימים לכם פשוט יבואו מעצמם. שכן, ברגע שתסתכלו במראה ותבחינו בשינוי, אתם תדעו מה נכון לכם.

 

מילים אחרונות לסיום

מי היה מאמין שיש קשר אדוק בין שני דברים שנשמעים מרוחקים אחד מהשני (תוספי תזונה וסגנון אישי). כעת אתם מכירים את הנושא מקרוב וברור לכם שתוכלו להביא לחיבור מיטבי בין השניים, כך שנותר לכם רק ליישם את שנכתב לעיל ולראות את התוצאות המיוחלות תוך זמן קצר. נאחל שתיהנו מבריאות איתנה ותגלו את הסטייל האישי שלכם בהקדם האפשרי.

תוספי מזון