4 יתרונות בטפטים לקיר

טפטים לקיר הפכו לאחד הטרנדים החמים ביותר בעולם עיצוב הפנים. הטפטים מגיעים כיום במגוון רחב של עיצובים, ומאפשרים לכל אחד למצוא טפט שמתאים לו. בין אם אתם רוצים לעצב את הבית, את המשרד או לשדרג את המראה של חדר הילדים, הטפטים הם בדיוק מה שיכול לעזור לכם לעשות את זה בזמן קצר, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על כל היתרונות שלהם. 

 

מדבקות טפט לקיר

טפטים וולקס הן מדבקות טפט לקיר שמאפשרות לכם לקבל מגוון רחב של צורות, תמונות וצבעים על הקירות בבית שלכם. הטפטים הפכו בתקופה האחרונה לשם דבר בתחום העיצוב ויש לכך סיבות טובות. אנחנו כאן כדי לספר לכן על כמה מהן.

 

  1. מחיר

היתרון הראשון שעליו נדבר קשור למחיר של המדבקות. בניגוד לצביעה של בית, שאותה אנחנו עושים בדרך כלל בכל הבית בבת אחת, את המדבקות אנחנו יכולים לשים רק במקום מסוים. זה מאפשר לנו לעצב את הבית עם מדבקות לאורך זמן, ולא לעשות הכל באותו הזמן. המחיר של מדבקות לחדר יהיה זול יותר מאשר צביעה שלו, והתוצאה שאותה מקבלים כנראה יפה יותר.

 

  1. מהירות עבודה

ההדבקה של המדבקות היא פעולה פשוטה מאוד, ולמעשה בתוך כמה דקות ניתן כבר לשים אותן על הקיר. בניגוד לצביעה של הבית שדורשת עבודת הכנה ארוכה מראש, הגנה על החפצים השונים בחדר ועוד, ההדבקה של הטפטים לא דורשת מכם שום דבר למעט בדיקה שהקיר נקי ושניתן להדביק עליו את המדבקות בצורה טובה.

 

  1. גמישות

ההדבקה של המדבקות היא פעולה כל כך פשוטה, שגם אם אתם לא אוהבים את המראה של המדבקה אחרי ששמתם אותה על הקיר, אתם יכולים להסיר אותה בקלות, בלי שהיא תגרום נזק לקיר ולמצוא מדבקה אחרת שמתאימה יותר.

היתרון הזה מאפשר לכם גם לקנות מדבקות לחדר מסוים, ולאחר כמה שנים שאתם ממצים את המראה של החדר הזה, פשוט לשים מדבקות חדשות.

 

  1. עיצוב ומבחר

בניגוד לצביעה של קיר בבית, אותה ניתן לעשות בטווח די מצומצם של צבעים, בטפטים לקיר המבחר שעומד לרשותנו הוא עצום.

מלבד יריעות הדבקה שמגיעות עם צבעים רבים, המדבקות יכולות לתת לנו את האפשרות להדביק דמויות או נופים אהובים על הקיר שלנו, דבר שעם צביעה רגילה אי אפשר לעשות. אז אם אתם אוהבים עיצוב שובר שגרה, מדבקות הן בדיוק מה שאתם צריכים.

 

לסיכום

מדבקות טפט לקיר הפכו לטרנד חם בעולם עיצוב הפנים, ויש לכך סיבות טובות. בניגוד לצביעה של קיר, המדבקות לא מייצרות לכלוך וניתן לבצע את ההדבקה שלהם בתוך זמן קצר, בלי להוציא שום דבר מהחדר. גם במקרה שבו לא אהבנו את המדבקות אפשר להסיר אותן קלות ולמצוא מדבקה חדשה. המבחר שקיים היום בעולם המדבקות מאפשר לכל אחד למצוא מדבקות שמתאימות לו.

קיר צבעוני