5 טרנדים חמים לעיצוב כיורים ביתיים

אחד מהאלמנטים המשמעותיים בעיצוב האמבטיה הוא הכיור. בשנים האחרונות בולטת בתחום עיצוב כיורי האמבטיה מגמה של כיורים מעוצבים מונחים ורחבים בעלי ניקוז נסתר בו לא מציצים צינורות והמים מתנקזים לנקודה מסוימת נסתרת. העיצוב של הכיורים הללו בדרך כלל הופך אותם לנוכחים יותר בחדר האמבטיה ומשמעותיים. במאמר הבא נביא לפניכם כמה טרנדים חמים לעיצוב כיורי אמבטיה.

 

כיורי פריסטנד מחרס

בשנים האחרונות כיורי פריסטנד הם המצויים ביותר לצד כיורים מונחים. כיורים גבוהים מהרצפה שמסתירים את הצנרת ואת הניקוז וכמובן גם מקנים מראה חדשני הרבה יותר לחדר האמבטיה. העלות של הכיורים הללו היא די יקרה כי על מנת לקבל מראה עיצובי השתמשו בחומרים יקרים כמו קוריאן ואקריל שייקרו את המחיר שלו.

הבשורה היא שהצליחו לפתח טכנולוגיה חדשה שמקנה מראה טבעי ויפה גם לחרס וממילא המחירים של הכיורים הללו הרבה יותר זול. לא רק המחיר השתפר בעקבות המעבר לחרס אלא גם העיצוב. עיצוב בחרס מאפשר מגוון רחב יותר של עיצובים. כיום יש כיורי פריסטנד מחרס בגוונים שונים, במראה מתכתי ובעיצובים מפתיעים דמוי חבית או פיסול של פרצוף על פני הכיור.

 

כיור מעוצב לבן מט

טרנד שנכנס היום לשוק הוא עיצוב כיורי חרס בצבע לבן מט. בעבר הלא רחוק היה אפשרות להזמין מוצרים בצבע לבן מבריק בלבד. העיצוב הלבן מט יוצר טרנד חדש, נקי ומינמלסטי בעיצוב חדשני ומעוקל.

 

עיצוב כפרי

טרנד מצוי היום הוא עיצוב חדר אמבטיה בסגנון כפרי רומנטי. כמובן שלחדר אמבטיה כזה יש גם כיור משלים בעיצוב כפרי בדרך כלל זה יהיה כיור מונח בעל עיצוב שמשדר כפריות.

 

צבעים ניגודיים

טרנד חם בעיצוב כיורי אמבטיה וחדרי רחצה בכלל הוא שילוב של קו נקי וחלק עם גוונים קרים וחמים שיוצרים קונטרס. לדוגמא ארון אמבטיה בצבע לבן עם דלתות בצבע עץ מעליו מונחים זוג כיורים עגולים מעוצבים דמוי בטון.

 

כיור במראה טבעי

הכיור הזה הוא לא רק אלמנט נוסף בחדר האמבטיה אלא המרכז העיצובי של החדר. אחד מהעיצובים החדשניים הוא קיר במרכז האמבטיה מעוצב בטקסטורה של טבע. צמוד אל הקיר מוצמד מדף בגוון טבעי ועליו כיור עגול בעל שוליים עדינים ומדויקים. על הקיר כמובן תהיה מוצמדת מראה מנימלסטית בעלת צורה אובאלית.

 

לסיכום

עיצוב חדר האמבטיה כיום מאופיין באלמנטים בולטים מצד אחד, רחבים ועגולים. אך מצד שני הכל בקו נקי, חלק ומימלסטי מאוד. הצבע הלבן שולט בעיצובים היום עם נגיעות של צבעים נוספים גם שמדובר על חדרים פחות שגרתיים. הקו היוקרתי ואריסטוקרטי פחות מצוי היום אם כי הוא עדיין קיים. הכיור משמעותי מאוד בעיצוב חלל האמבטיה וחשוב להשקיע בו. כאשר אתם פונים לרכוש כיור חשוב לפנות לחברה שמבינה בעיצוב ותוכל להתאים לכם את הכיור המושלם בשבילכם.

כיור מעוצב