חורף כירבולים – 3 מתנות שוות לחורף לעובדים

בתור מעסיקים, חשוב שלקראות החורף הקרוב תפנקו את העובדים שלכם עם מתנות ייחודיות. בחירה של מתנה לעובדים צריכה לשלב כמה דברים במתנה אחת. מצד אחד חשוב שהמתנה תראה לעובדים תא ההערכה שלכם אליהם, אך יחד עם זאת עליכם לדאוג גם למתנה שתשרת את העובדים בצורה המיטבית. אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה רעיונות שעונים על הדרישות הללו.

 

מתנות לעובדים

כל מעסיק יודע שבחירה של מתנות לחורף לעובדים היא עניין די מאתגר. כמות המתנות שאותה העובדים קיבלו במהלך השנים מקשה על המעבידים לתת מתנה מקורית, וגם כאשר סופסוף יש מתנה מקורית לא תמיד העובדים יוכלו למצוא בה שימוש יעיל. בנוסף, כאשר מדובר על חברה גדולה יש צורך במתנה שתתאים לתקציב שאותו אנחנו מקצים עבור מתנות חורף לעובדים.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה רעיונות חדשים בעולם המתנות. המתנות הללו מצד אחד יהיו מאוד שימושיות לעובדים שלכם, ויחד עם זאת גם מגיעות גם בתקציב נוח וגם בצורה כזו שהן מקוריות וכנראה שלעובדים שלכם עדיין אין אותן. כל מה שנשאר לכם בתור מעבידים הוא פשוט לבחור מתנה מסוימת מתוך הרשימה הזו.

 

  1. שמיכה עם שרוולים

אופנה חדשה לחורף בתחום המתנות לעובדים היא שמיכות עם שרוולים שנותנים לעובד כמתנה. על השמיכה אתם יכולים כמובן להדפיס את הלוגו של החברה וכך לתת למתנה הזו את הטעם של מקום העבודה וכמובן לתת לעובד את התחושה שאתם בתור מעסיקים נמצאים איתו בכל מקום.

תוכלו כמובן להזמין את השמיכות בגדלים ובצבעים שונים כך שיתאימו לכל העובדים שלכם.

 

  1. ערכות קפה איכותיות

בכל השנה ובמיוחד במהלך החורף אנחנו שותים במשרד לא מעט כוסות קפה. כיום, קיימים סוגים רבים של קפה, וגם לישראל מגיעים סוגי קפה ממקומות שונים בעולם. פנקו את העובדים שלכם עם ערכת קפה מגוונת, כזו שתחמם להם את החורף בצורה טובה.

לערכה תוכלו גם לצרף מטחנת קפה קטנה, כזו שתאפשר להם להנות מקפה טרי במיוחד שאותו הם טחנו רגע לפני הכנת הקפה.

 

  1. כוס תרמית ממותגת

כדי שנוכל לצאת מהבית בבוקר עם כוס תה בלי לפחד שהיא תישפך לנו ברכב או שהיא תתקרר, אנחנו פשוט זקוקים לכוס תרמית עם מכסה. תוכלו להעניק כוס כזו לעובדים שלכם עם הדפסה של השם שלהם או לוגו של מקום העבודה. הכוס יכולה להגיע בגדלים שונים ומתאימה כמובן לכל תקציב.

 

לסיכום

מתנות לעובדים לקראת החורף הם דבר חשוב שאתם בתור מעסיקים צריכים לתת עליו את הדעת. הקפידו לבחור מתנה שימושית ומקורית, כמובן תוך בדיקה שהתקציב שלכם מאפשר לכם להעניק את המתנה הזו לכל העובדים. כאן קיבלתם סקירה על קצרה על מספר מתנות שעונות על הדרישות הללו ויכולות להתאים לכל תקציב.

שמיכות