פאלם אנג'לס – המותג ששיגע את העולם

על מותג שמצליח לשלב אופנה עילית, סטריט וור, סטייל רחוב, אופנת סקייטרים וקיימות שמעתם?

 

רקע-

פאלם אנג׳לס או באנגלית ״Palm Angels״ הוא מותג אופנה איטלקי שיוסד מתוך חזונו של אומן- פרנצ׳סקו רגאזי שעבד לפני בדיזל ובמונקלר. הכל התחיל בשנת 2015 שהאמן בילה תקופה בלוס אנג׳לס והתאהב בסצנה של העיר התוססת שמלאה בסקייטרים, הוא התחיל לצלם את העיר והוציא את הספר שנקרא גם הוא פאלם אנג׳לס.

עם ההצלחה המסחררת של הספר החליט האמן לייצר קו אופנה באותו הקונספט והמותג תפס. המותג משלב בין האמנות בתעשיית הבגדים האיטלקית לבין האווירה והסמלים המיוחדים של לוס אנג׳לס וביחד מדובר בהצלחה מסחררת שתפסה בכל רחבי העולם תאוצה בעיקר דרך הרשתות החברתיות.

פאלם אנג'לס

הבגדים-

המותג כולו בנוי סביב הקונספט של לוס אנג׳לס ובהתאם לשמו הוא מציג הרבה גרפיקות של עצי דקל. חוץ מעצי הדקל תוכלו למצוא גרפיקות של גרפיטי, דברים שלקוחים מתרבות הסקייט, פונטים מהרחוב ומאמנות הגרפיטי, מאפיינים של ים ומוטיבים מתעדכנים מתרבות הרחוב והנעורים.

בין הסמלים של המותג שמככבים כרגע תוכלו למצוא דובי ערוף ראש, כוכבי ים, את הדקלים הקלאסים, גולגולות, להבות, בעלי חיים שונים ואפילו בננה. המוצרים עצמם איכותיים כיאה למעצבים איטלקיים והבגדים מיוחדים ועדכניים. הגרפיקות שמוצגות על הבגדים הם לרוב בהשראת אמנות גרפיטי שמפוזרת ברחבי לוס אנג׳לס וביחוד כזאתי שנמצאת על הסקייטבורדים של המחליקים בזירות.

 

הרעיון-

האווירה של המותג היא זו שהפכה אותו למוצלח כמו שהוא היום. הנאמנות לקיימות ולסטייל המתעדכן ברחובות תוך שמירה על קשר לרןב סגנונות האופנה מייחדות את המותג.

פאלם אנג׳לס מצליחים להשתלב בסטריט סטייל עם כובעים, טי שרטים ואביזרים מיוחדים, בהיפסטריות של הסקייטרים עם סניקרס להחלקה ואפילו סקייטבורדים בחנויות וגם בלאונג׳ וור ובכל סטייל ההיפ-הופ עם חליפות הטרנינגים הממותגות וכובעי הטמבל. השילוב בין האופנה הנועזת והעכשווית של הבגדים לבין האיכות האיטלקית ותשומת הלב לפרטים הקטנים היא זאת שהפכה את המותג ליוקרתי ונחשק עד כדי כך.

פאלם אנג'לס

סוד ההצלחה-

הסיבות העיקריות שהמותג צמח משנה לשנה והפך לסנסציה מאז 2015 הם איפשהו בין השיווק ברשתות לבין הגאונות של האמן. המותג שומר על רלוונטיות בעזרת שיתופי פעולה עם חברות אחרות ואומנים אורחים, ובנוסף הוא מתעדכן עם האופנה העכשווית וגם מציב טרנדים חדשים ונחשקים בכל רחבי העולם.

האינסטגרם של המותג נותן תחושה אגבית שמצליחה לגרום לאוהדי המותג להרגיש חלק, אך עם זאת הם מצליחים לשמור על אווירה יוקרתית שמשאירה את המותג נחשק ובלתי מושג. לסיכום פאלם אנג׳לס הוא מותג אופנה שמשלב בין האופנה האיטלקית לבין האווירה של לוס אנג׳לס, מדובר על פרי יצירתו של אומן מוכשר שהצליח לייצר להיט ממכר שמצליח רק להוכיח את עצמו משנה לשנה- פאלם אנג׳לס.

פאלם אנג'לס