המדריך השלם להתאמת השרשרת למחשוף

כשאנחנו מתכננות יציאה רומנטית או חברית, אנחנו נוטות לתכנן את הלבוש שלנו כבר כמה ימים מראש. אנחנו בוחרות בראש שלנו את השמלה, את הנעליים, התכשיטים ואפילו גודל המחשוף. אבל האם אי פעם חשבנו להתאים את התכשיטים שלנו לגודל המחשוף? ובכן, יש שיטה ברורה מאוד להתאמת השרשרת למחשוף עליה נעבור איתכן ממש עכשיו.

 

למה צריך להתאים את השרשרת למחשוף

יש מגוון עצום של תכשיטים לאישה כמו טבעות, צמידים ושרשראות. כשאנחנו מתאימות את התכשיטים האלה ללבוש שלנו, נדיר שנתייחס לגודל המחשוף שלנו וחבל! כשאנחנו עונדות שרשרת ביחד עם מחשוף או אפילו עם צווארון סגור, לא כל שרשרת תיראה טוב ביחד עם המכלול של התלבושת שלנו, וכאן בנות אנחנו בעצם שמות רגל לעצמנו.

 

מחשוף עמוק

איך סבתא תמיד אמרה, כגודל המחשוף גודל ההנאה! ועכשיו ברצינות, אין כמו מחשוף עמוק כשאנחנו רוצות לדפוק הופעה ולהודיע מבלי להגיד ולו מילה "הנני כאן". כדי להתאים נכונה את השרשרת שלך למחשוף העמוק נמליץ דווקא על אחת מתוך 2 אופציות. האחת, הינה הבחירה הקלאסית והיא שרשרת ארוכה עם תליון עדיו במיוחד שתמלא את המחשוף שלנו ותדגיש את העומק שלו. אך האופציה השנייה, שהיא החביבה עלינו, היא דווקא שרשרת קצרה משובצת אבנים שתפתח את בית החזה שלך ולא תסיט את העין מהמחשוף העמוק. אם לא הצלחת לבחור בין ה-2, אל תדאגי.. תמיד תוכלי לשלב בין ה-2 ולענוד גם שרשרת ארוכה וגם שרשרת קצרה במיוחד באותה העת ועדיין להעניק מראה יוקרתי ומדויק ללוק כולו.

 

מחשוף רגיל

 

המחשוף הרגיל הוא המחשוף הקלאסי שנמצא כמעט בכל חולצה או שמלה שתבחרי בה ליציאה. המחשוף הרגיל יציג את החריץ האהוב עלינו אך לא באופן בולט במיוחד ולכן הוא מתאים למראה מעודן וקלאסי יותר. למחשוף הרגיל יתאימו שרשראות באורך בינוני, כלומר שהתליון יהיה ממש על קו עצם הבריח שלנו ויוכל למשוך את העין אל בית החזה שלנו, מבלי שהתליון יתקע באותו החריץ המדובר. נסי לבחור בשרשרת בעלת תליון קטן במיוחד על מנת לא לגרום למראה המעודן של המחשוף הרגיל להיראות גס ולא אסתטי.

 

צווארון סגור

אז כן, לא תמיד אנחנו חייבות ללבוש מחשוף כלל! לא עמוק, לא רגיל ולא כלום. הצווארון הסגור, במיוחד לשופעות מבנינו הוא בחירה מצוינת להעביר מראה סקסי אך אלגנטי במיוחד בשלה הצווארון הסגור של החולצה או השמלה. הבחירה בצווארון הסגור מחייבת אותנו לשמור על קו אחיד ואלגנטי עם השרשרת שלנו ולכן, השרשראות הגסות יאלצו להישאר ללא שימוש לפחות הפעם. כדי לשמור על אותו קו אלגנטי, נמליץ לשלב שרשראות עדינות במיוחד בכמה שכבות על גבי הצווארון הסגור שלנו על מנת "למלא את החלל" של המחשוף בצורה אלגנטית ונקייה.

תליון לב