הטרנדים החמים ביותר לבגדי ים שלמים לקיץ 2021

בתקופה האחרונה, בגדי ים שלמים הפכו ליותר פופולריים בקרב הנשים. לא רק בקרב נשים מבוגרות, או אלו השומרות על צניעות, אלא גם בקרב צעירות ומתבגרות. המגוון והמבחר שגדל גדל, מאפשר לכל אחת למצוא את בגד הים השלם המושלם עבורה. על אף המגוון העצום, ישנם מספר טרנדים שסחפו אחריהם נשים ונערות רבות. קבלו את הטרנדים הכי חמים לבגדי הים השלמים לקיץ הנוכחי.

 

המונוקיני

אחד הטרנדים הכי חמים, הוא טרנד המונוקיני. בגד ים, שהוא שילוב של ביקיני ובגד ים שלם, אשר מאפשר לכל אחת להתאים את מבנה גופה לבגד ים בצורה הנוחה ביותר. המונוקיני, פרץ לחיינו אי שם באזור שנת 2019, אך רק לקראת קיץ 2012, החל להיות הטרנד החם של העונה. את בגדי הים האלו אפשר למצוא כמעט בכל חנות בגדי ים, ולרוב גם סוג זה יגיע במגוון צבעים, גזרות ואפשרויות שונות.

 

גב חשוף

טרנד שהיה מאז ומעולם, הינו טרנד הגב החשוף. אך שילוב הטרנד הנ"ל, עם בגד הים השלם קרה רק לאחרונה. בגד ים מסוג זה הוא האיזון המושלם בין חשוף וצנוע, ועל כן זוהי הסיבה שבגדי ים מסוג זה פופולריים ביותר בקרב נערות ומתבגרות בגילאיי 12-15. סגנון זה מאפשר לנערה, תחושת ביטחון ובגרות, תוך שמירה על צניעות והימנעות מחשיפת יתר.

 

טרנד הסרוג

בגדי ים שלמים, מיוצרים כיום מאלפי סוגי בדים, במגוון צבעים וגזרות. אך אחד הטרנדים הכי מיוחדים והכי חמים לקיץ הנוכחי, הינו בגד ים שלם מבד סרוג. שמעתם נכון, בד סרוג. בגד הים מותאם כמובן למים, ותוכלו ללכת איתו לים ולבריכה מבלי לחשוש שיהרס. בגדי ים אלו אינם שקופים או חשופים מידי, ובאים גם הם בגזרות וצבעים שונים. בנוסף, חלק מהחברו בוחרות לשים שכבת בד מתחת לבד הסרוג, וישנן כאלו שסורגות את בגד הים בשתי שכבות כך שאין חשש שבגד הים ייפרם או יהרס.

 

בגד הים השלם הקלאסי

אין אחת שלא שמעה מעולם על הבגד ים השלם הקלאסי. בגד ים שנחשב מאוד פשוט, אך בדיוק לכאן החברות מכוונות. לאחרונה, טרנד הקלאסי ביצע קאמבק ענק, וכיום אלפי נשים מחפשות את בגד הים הפשוט והנוח. תודעת הציבור השתנתה מעט, והחלה במהפכת " את הכי יפה כשנוח לך". ולכן, אחד הטרנדים החמים לעונה הקרובה הינו בגד ים שלם קלאסי, נוח, ופשוט .

 

חיות

הטרנד הכי חם לעונה הקרובה הינו בגדי ים בצבעי חיות. הכוונה היא לבגדי ים מנומרים, או מפוספסים כמו הזברות וכאלו עם כתמי כמו של נמר או טיגריס. כן, אחד הטרנדים החמים לעונה בכלל, ובפרט בקרב בגדי ים שלמים הוא טרנד הספארי. טרנד זה, פרק דווקא מתוך ישראל, ולא מחוצה לה, שכן החיבור לטבע הוא הדבר אותו ניסו להשיג חברות האופנה הישראליות.

בגד ים