בארץ או בטורקיה? כל מה שחשוב לדעת כשתעשו השתלת שיער

הבחירה ללכת על השתלת שיער היא בחירה לא קלה, וגם אחרי שקיבלתם את ההחלטה עדיין נותרים לא מעט חששות. מלבד העובדה שמדובר על הליך רפואי, דבר שתמיד מלווה באי שקט פנימי, השתלת שיער מבוצעת פעמים רבות במדינה זרה, דבר שיכול להוסיף לדאגות שלנו. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי לתת לכם את המענה לכל השאלות שיכולות לעלות לכם.

 

איפה כדאי לבצע את ההשתלה?

השתלת שיער ניתן לבצע כמובן בארץ, אולם לא מעט אנשים בוחרים לבצע את ההשתלה בטורקיה. הסיבה המרכזית לבחירה הזו היא לאור המחיר הנוח שאותו הטורקים מציעים. השתלת שיער בישראל נחשבת ליקרה הרבה יותר מאשר זו שבטורקיה, ולכן ישראלים רבים שלא רוצים לוותר על השיער אולם מוגבלים בתקציב, בוחרים ללכת על האופציה של השתלת מעבר לים.

 

איך אפשר להתנהל בצורה נוחה מול הטורקים?

ניהול של הליך רפואי במדינה זרה הוא דבר מורכב, ורבים חוששים שהם עלולים להיפגע כתוצאה מאי יכולת לתקשר כמו שצריך עם הגורמים הרפואיים בטורקיה. בדיוק בשביל זה קיים ד"ר זריאן. הד"ר מחזיק בצוות מסור שיוכל לתת לכם ליווי מהרגע שקיבלתם את ההחלטה ללכת על השתלת שיער עד שתחזרו חזרה לארץ.

 

מה הרמה הרפואית של השתלת שיער בטורקיה

חשוב לציין שלמרות שהמחיר של השתלת שיער בטורקיה הוא נמוך יותר, עדיין מדובר על השתלת שיער ברמה הגבוהה ביותר. העובדה שאתם משלמים פחות לא תגרום לכם לקבל שירות לא מקצועי או חוויה לא נעימה. אנחנו דואגים לכם לכל מה שצריך, ומהרגע שתגיעו לשדה התעופה תהיו עטופים היטב לרבות אירוח ברמה הגבוהה ביותר כאשר אם נמצאים על אדמת טורקיה.

 

כמה זמן לוקח לשיער לחזור להיות כמו פעם?

השאלה שאולי הכי מטרידה את המושתלים היא בתוך כמה זמן השיער שלהם יחזור להיראות כמו פעם. התשובה לשאלה הזו כמובן משתנה בין אדם לאדם, כיון שהגוף של כל אחד מאיתנו פועל בצורה שונה. עם זאת בדרך כלל בתוך זמן של חצי שנה כבר ניתן לראות תוצאות, וכמה חודשים אחר כך כבר תוכלו להציג לראווה את השיער שלכם, מלא ושופע.

 

בחירת רופא

לא משנה היכן בחרתם לבצע את השתלת שיער, חשוב לבחור באנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. למרות שמדובר על הליך שמטרתו היא אסתטית, עדיין מדובר על הליך רפואי, וחשוב להתייחס אליו ברצינות המתאימה.

 

לסיכום

השתלת שיער היא הליך רפואי שאותו אתם יכולים לבחור האם לעבור בארץ או בטורקיה. היתרון המרכזי של השתלת שיער בטורקיה הוא כמובן המחיר הזול שהיא מאפשרת לכם, כלומר לקבל השתלת שיער איכותית במחיר זול יותר מאשר בישראל. גם אם תבחרו לבצע את ההשתלה בטורקיה תוכלו להנות מצוות מסור שילווה אתכם החל מהרגע הראשון ועד שתנחתו חזרה במדינת ישראל.

השתלת שיער