איך תתאימו את מגפי החורף שלכם לאופנה הנוכחית

אומנם נובמבר ואנחנו עדיין חשים שמזג האוויר יותר מתאים לספטמבר, המכנסיים הקצרים ואפילו הגופיות עדיין נשלפים מהארון ומתעטפות בסוודר או ג'קט רק בערבים קרירים, המגפיים עוד עמוק עמוק בארון אבל אל חשש הן עוד יצאו החוצה!

 

אז מה האופנה החמה של מגפי החורף השנה?

מגפוני נשים לחורף השנה יהיו בעלות סוליית הטרקטור שכבר הספקנו לראות בשנה שעברה. המגפיים הם כבדים ומחוספסים, משווים מראה קשוח ומוסיפים גובה, אומנם נוחות לא ממש בראש סדר העדיפויות של האופנה.
סוליות הטרקטור העבות שנצפו באופן בולט והשתלטו על העולם בשנות ה – 90 חוזרות להשתלט גם עלינו היום. כל הרשתות מוציאות דגמים בסגנון המדובר – מרשתות יוקרה שיעמידו כל נעלי במחיר של מאות דולרים ועד רשתות אופנה מהירה וזולה יותר שתוכלו למצוא במחיר יותר ידידותי לצרכניות.

 

האם זה נוח?

הנוחות במגפיים המדוברות לא מתגלה כמרכיב קיים במיוחד, מומלץ להשקיע במדידה לפני הקנייה יכול להיות שתקנו מידה או שתיים קטנות יותר מהמידה הרגילה שלכן.

 

איזה עוד אופציות יש?

אז לא כולן רוצות לרוץ על פי צו האופנה הנוכחי, מטעמי נוחות, ייחודיות או דווקא רצון להשקיע במגף שיישאר לכמה עונות ולא יתאים רק לעונת אופנה ספציפית ולא יהיה שימוש באותה הנעל יותר.

 

מגפונים

אופנת המגפונים איתנו כבר מספר שנים ולא מתכוונת לחלוף מכיוון שזוהי אופנה שמתאימה לכל הגבהים, גדלים וסגנונות. הן מתאימות באופן נפלא כמעט לכל סגנונות הלבוש ממכנסיים ישרות או צמודות, חצאיות ושמלות והן יכולות להשתלב באופן אלגנטי גם יומיומי.
מגפונים הם אופציה מעולה בשביל מי שרוצה לרכוש זוג אחד של מגפיים ולנעול אותם בכל הזדמנות ושישתלבו מעולה עם כל סיטואציה ולוק.

 

מגפיים עד הברך 

סגנון אופנתי ביותר שמחמיא להרבה נשים, המגפיים גם מתאימות למכנסיים צמודות וגם שמלות / חצאיות עם גרביונים. מגפיים גבוהות יתנו מראה שיקי לכל מה שתלבשו, אם אתן בוחרות בלוק מכנסיים צמודים כדאי לנעול את המגפיים מעליהן ולהתאים צבעים דומים בינהם, כנל לגביי גרביונים ושמלה.
מגפיים עד הברך יהיו אופציה מעולה ושיקית ליד אופציה נוספת מכיוון שהן לא מתאימות ממש להכל, למשל פחות הולכות עם מכנסיים בסגנון אלגנטי מכיוון שהן יסתירו את היופי והייחודיות של האלגנט מתחת לברך.

 

צבעים

כמובן שצבע המגף הוא קריטי וגם כאן מומלץ לבחור את ייעוד המגף, אם ברצונכן לרכוש זוג אחד בלבד תלכו לכיוון הצבעים הניטרליים – שחור, חום ואפור על מנת לקבל מגף שיתאים לכל פריטי הלבוש כפי שביקשתן.
אם אתן משוגעות נעליים ואתן מתכננות לקנות כמה זוגות או שכבר יש לכן תוכלו להתפרע ולשלב עם פריטי לבוש ניטרליים.

 

לסיכום

בדקו מה הרצון והצורך שלכן ובחרו על פי הטעם האישי שלכן – הוא קובע!

 

נעליים לחורף