תופעת הסניקרסהדז – המכורים לסניקרס שקונים ומוכרים באלפי שקלים

ג'ורדן, ייזי, צ'אנקי דאנקי, דיפסי. אם זיהיתם מה מתוך ארבעת המילים הללו הוא שם של אחד מהטלאטביז ומה הם השמות של דגמי נעליים מבוקשים – אתם כנראה לא צריכים לקרוא את הטקסט הזה. אם הצלחנו לבלבל אתכם, או שאתם רוצים להכיר יותר מקרוב את תופעת הסניקרסהדז שמתייחסת לאנשים מכל העולם שקונים ומוכרים סניקרס באלפי שקלים – אתם במקום הנכון.

כאן תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על סניקרהדז.

 

מי הם סניקרהדז

סניקרהדז הם אנשים שמתרגשים לאסוף, לסחור וללבוש נעלי ספורט, ואף עושים זאת כתחביב. סניקרהדז הם לרוב מעריצים של מותגים או סגנונות ספציפיים של נעלי ספורט, והם עשויים להתעניין במיוחד בדגמים ממהדורות מוגבלות, נדירות או כאלה שפשוט קשה למצוא.

תרבות נעלי הספורט הפכה לחלק משמעותי מתרבות הפופ, כאשר קהילות סניקרהדז נוצרות ברחבי העולם. חברי הקהילה מארגנים לעצמם – ולחבריהם מכל העולם – כנסים של השקת דגמים וסחר בסניקרס או תערוכות המתקיימות באופן קבוע.

חלק מהסניקרהדז לוקחים את התחביב הזה צעד אחד קדימה ואפילו מתעניינים גם בהיסטוריה ובתהליך העיצוב של סניקרס שונות. סניקרהדז אמיתיים ורציניים עשויים להיות בקיאים בתכונות הטכניות השונות של דגמים שונים, ובמיוחד של נעלי סניקרס מהמותגים המובילים.

 

האם כל אחד יכול להיות סניקרהד

מלכתחילה, כל אחד יכול להיות סניקרהד. לתרבות הסניקרס יש מעריצים בכל העולם, והיא מושכת אנשים מכל הגילאים והרקעים. יש אנשים שהופכים להיות סניקרהדז בגלל שהם מתעניינים באופנה ונהנים לבטא את הסגנון האישי שלהם באמצעות הנעליים שלהם, בעוד שאחרים עשויים להימשך לאסוציאציות ספורט או לייף סטייל של מותגים מסוימים

סניקרהדז מסוימים מספרים שהם נמשכים דווקא לקהילתיות של התחום ולהיבט החברתי של התחביב. אין סוג אחד של אדם שמגדיר את עצמו כסניקרסהד – כל מי שמתעניין בסניקרס ורוצה ללמוד עליהם יותר ולאסוף אותם יכול להפוך לסניקרהד.

 

מה פירוש השם סניקרהד

המילה "סניקרס" משמשת לתיאור סוג של נעל המיועדת ללבוש מזדמן או אתלטי ועשויה בדרך כלל מחומר גמיש כמו קנבס או עור. המונח "הד" משמש לעתים קרובות בארצות הברית כסלנג כדי להתייחס למי שבקיא או נלהב במיוחד בנושא מסוים. לכן מי שמתלהב במיוחד מנעלי ספורט – נקרא "סניקרהד".

 

סיכום

לסיכום, קהילת הסניקרהדז בישראל – כמו בשאר העולם – נועדה לחלוק את האהבה המשותפת לנעלי ספורט. בקהילת הסניקרהדז הישראלית תוכלו לקנות, למכור ואפילו סתם לדבר על סניקרס. אנחנו ממליצים להתחבר לקהילת סינקרהדז בישראל (או לקהילה הבינלאומית באינטרנט).

קהילות סניקרהדז יכללו, בדרך כלל פורום לדיון במהדורות ובטרנדים האחרונים, שוק לקנייה ומכירה של נעלי ספורט נדירות וקשה למצוא, ולוח אירועים כמו כנסים של נעלי ספורט ותערוכות. אז אם אתם אוהבים סניקרס ומעוניינים להתחבר לאנשים בעלי דעות דומות (ולהישאר מעודכנים בחדשות האחרונות בתחום) – הצטרפו לקהילת סינקרהדז עוד היום.

סניקרס