יהלום מעבדה בטבעת אירוסין – כן או לא?

מזל טוב! אתם מתכננים להציע נישואין לבחירת ליבכם אך לא יודעים איזה סוג יהלום לקנות? האם יהלום מעבדה בטבעת אירוסין הוא פתרון טוב? במאמר זה נציג לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על מנת לבחור את סוג היהלום בטבעת האירוסין שלכם.

 

יהלום מעבדה

יהלום מעבדה הוא יהלום הזהה בתכונותיו הכימיות ליהלום טבעי, אלא שהוא נוצר בידי אדם בתהליך שנעשה, ניחשתם נכון, במעבדה.  היהלום הסינטטי נוצר בתהליך קצר באופן משמעותי מתהליך הייצור של היהלום הטבע, ומכאן גם המחיר הנמוך שלו ביחד ליהלום טבעי.

אך המחיר הזול אינו בא על חשבון האיכות. יהלומי מעבדה הם איכותיים ועמידים בדיוק כמו יהלומים טבעיים, ובעצם הם מדמים אותם באופן כמעט מוחלט. מתלבטים איפה ניתן למצוא טבעת אירוסין משובצת ביהלום מעבדה איכותי? טבעת אירוסין של New Diamond היא פתרון מעולה אם אתם מחפשים טבעת שתהיה גם יפה ומרשימה, אך גם לא יקרה מדי.

 

יהלום מעבדה בטבעת אירוסין

יתרון מצוין של יהלום המעבדה הוא העובדה שניתן להכין אותו בהתאמה אישית, כך שתוכלו בעצם לעצב את טבעת האירוסין המושלמת. טבעת אירוסין צריכה להיות מותאמת באופן מושלם לבת הזוג, על מנת שהרגע המרגש שלכם יהפוך למושלם.

אתם רוצים להראות לבת הזוג שלכם שאתם מכירים אותה ויודעים בדיוק מה היא אוהבת ומה הטבעת שתשמח אותה, ולכן כדאי לברר כמה שיותר על הטעם האישי שלה ועל ההעדפות שלה בתכשיטים ובטבעות בפרט. כפי שאתם בטח יודעים, חתונה היא לא עסק זול, ולכן אם קיימת האופציה לקנות טבעת יהלום יפה ואיכותית במחיר מופחת, זו הזדמנות מעולה לקפוץ על המציאה.

 

יהלום מעבדה – בחירה ירוקה יותר

מלבד היתרון הברור שבמחיר היהלום, בחירה ביהלומי מעבדה היא בחירה ירוקה יותר. בגלל שתהליך הייצור שלו נעשה במעבדה ולא בכרייה מפרכת, מדובר בעבודה שאינה פוגעת לא באדם ולא בטבע. בזכות הטכנולוגיה כיום מתאפשר לנו לייצר את אותו יהלום בלי שיצטרכו לעבוד בפרך במכרות, וזהו גם יתרון משמעותי.

 

למה בכל זאת בוחרים ביהלומים טבעיים?

לאחר שמבינים את כל היתרונות של יהלומים טבעיים, קשה להבין מדוע יש אנשים שעדיין מתעקשים על רכישת יהלום טבעי שנכרה מן האדמה. התשובה לכך היא שברוב הפעמים לאנשים קשה להתנער מהסטיגמה כי יהלום מעבדה הוא אינו יהלום אמיתי. אנשים נוטים לחשוב שמדובר באבן דמוית יהלום, אשר אינה עמידה באותה רמה וכן פחות נחשקת.

הטענה הזו הופרכה וכיום יותר ויותר אנשים מתחילים להבין שמדובר בדיוק באותו יהלום, עם אותה עמידות, נצנוץ ורמת חוזקה, עם הבדלים פשוטים בייצור המאפשרים לקנות אותו במחיר הגיוני ובמינימום פגיעה בסביבה.

 

יהלום מעבדה בטבעת אירוסין – כן או לא?

התשובה היא כמובן תלויה בכם, אבל כפי שהבנתם היתרונות של יהלום מעבדה מדברים בפני עצמם ואין שום סיבה להימנע מלשים אותו על טבעת אירוסין.

טבעת אירוסין