איך בוחרים שרשרת אבני חן לאישה?

מכירים את המשפט יהלומים הם חברה הטוב ביותר של האישה? אמרתם יהלומים אמרתם סברובסקי. בואו וגלו עוד על שרשראות הקריסטלים המיוחדות של המותג הידוע.

 

הקדמה-

תכשיטים הם מתנה מושלמת לכל מאורע, מדובר בפריט שיכול להשאר לנצח כתזכורת למתנה ולנתינה. כשקונים תכשיטים כדאי להתחשב בהמון גורמים ובעיקר כדאי להשקיע בתכשיטים איכותיים כדי להבטיח שהם ישארו יפים לאורך זמן.

אחד ממותגי התכשיטים המפורסמים הם סברובסקי- ובינהם מוצרים רבים שכנראה לא ידעתם שסברובסקי מייצרים. בין המוצרים המיוחדים מייצרים סברובסקי שרשראות מיוחדות וצבעוניות שמחזיקות לשנים רבות.

שרשרת אבני חן

סברובסקי-

סברובסקי הוא מותג תכשיטים שקיים כבר מעל ל-120 שנה. החברה האוסטרית התחילה בכלל מחברה לחיתוך ועיצוב זכוכיות ושיש והמייסד שלה דניאל סברובסקי המציא מכונות יחודיות ומתקדמות לחיתוך שהובילו להצלחתו. החברה הוציאה פטנט על ההמצאות שלה ומשם היא רק גדלה.

בשלב מסויים סברובסקי התפצלה לשתי חברות- האחת שהמשיכה להתמקד בעבודות קריסטל והשנייה שהתמקדה בפתרונות חיתוך. סברובסקי שאנו מכירים היום היא חברת עיצובים בקריסטל לפני שהיא חברת תכשיטים, משנדלירות לכלי מטבח ועד לקריסטלים לשיבוץ- סברובסקי ידוע בכל רחבי העולם כסטנדרט ברור לקריסטל.

 

סוג השרשרת-

כשבוחרים שרשרת צריך להסתכל במקביל על כמה משתנים, אורך השרשרת, סוג השרשרת, התליון, המתכת, האבן ואפילו על הסוגר. בבחירת שרשרת יש לנסות לכוון לאחת שתשמח את בת זוגתך- אורך השרשרת בעיקר ישפיע על המראה הסופי של השרשרת והשרשרת הממוצעת היא באורך של 45 ס״מ.

נשים מבוגרות לרוב יעדיפו שרשרת מעט ארוכה יותר ונערות מעט קצרה יותר. נסו לכוון לשרשרת שתתאים לסגנון הכללי של האישה. פקטור נוסף הוא סוג המתכת והשרשרת- זהב או כסף, לולאות וחוליות או שרשרת מחוט אחיד- אלו דברים שישפיעו בעיקר על המראה של השרשרת.

הדבר האחרון והמשפיע ביותר הוא סוג התליון, גם שם מדובר בעניין של טעם וריח. נסו לחפש אחר תליון מרגש או אחד שמתאים לאופי של מקבלת המתנה. מטבע עם עיטור חרוט, אבן משובצת או סמל עם משמעות.

שרשרת אבני חן

שרשרת איכותית-

שרשרת איכותית נמדדת לפי תוחלת החיים שלה. כדי למצוא שרשרת שכזו וודאו שהחומרים שמהם השרשרת עשויה הם איכותיים: מתכות כמו כסף אמיתי, ציפוי זהב 14k או זהב אמיתי, אבנים אמיתיות כמו קריסטלים, אבני חן או אפילו יהלום ובעיקר וודאו שהצורפות איכותית ושהשרשרת עמידה בחיבורים שלה.

כדי לראות אם השרשרת עשויה בצורה איכותית תסתכלו על הטבעות הקטנות שמחברות בין הסוגר לשרשרת ותבדקו האם הם נפתחות או מולחמות לסגירה.

 

לסיכום-

תכשיטים הם מתנה מושלמת ליום הולדת, יום נישואין או לכל מאורע. מתנה טובה היא תכשיט שמחזיק לאורך זמן, לדוגמא סברובסקי הוא מותג מומלץ. בבחירת השרשרת חשוב לבדוק שהיא איכותית ושהיא מתאימה לאישה שלה אתם מחפשים מתנה.

שרשרת אבני חן