טרנדים של משקפי ראיה לגברים ב2022

פעם אנשים שהיו מרכיבים משקפיים, זכו לגינויים במהלך שנות ההתבגרות שלהם ולעיתים גם לאחר מכן. אך עם השנים, נראה שהמטבע התהפך, והיום משקפי ראיה הפכו לפריט אופנתי לכל דבר ועניין.

מדובר באביזר שניתן לבחור בקפידה, עם עיצוב יוקרתי, חשיבה על הנראות הכללית, ההשפעה שלהם על מבנה הפנים ועוד. בחירת המשקפיים הנכונים, תוכל להוסיף ללוק שלכם תחכום, סגנון והרבה סטייל. אז בואו להכיר את הטרנדים של מקפי ראיה לגברים לשנה הנוכחית.

 

דגשים לבחירת משקפיים

קודם כל, בבחירת משקפי ראיה צריכים להיכנס הרבה דברים חשובים, כמו העובדה שמבעד למשקפיים, רואים את העיניים שלכם. בנוסף, שימו לב שבחירת המסגרת משפיעה משמעותי על מבנה הפנים והעיניים, ובעת הבחירה צריך לתת לכך דגש. אנשים עם עיניים קטנות, רחוקות או קרובות, כל אלו הם מאפיינם שונים שלכל אחד מהם צריך להתאים משקפיים שיחמיאו ויתאימו לכם באופן אישי.

 

מסגרות עם דוגמאות

טרנד חזק מאוד בעולם משקפי הראיה לגברים בזמננו, אלו הם משקפיים עם מסגרות שיש עליהן הדפס דוגמא. היתרון של סוג המשקפיים האלו, זה שהם מגיעים במגוון עצום של אפשרויות צבעים ודוגמאות מכל מיני סוגים, כך שלכל אחד אפשר למצוא סגנון מתאים. מדובר במגוון של גוונים, הדפסים מרהיבים, הכל מלא חיים ואישיות, מעצים את הנוכחות של המשקפיים והופך אותם לפריט בלתי נפרד מהלוק שלכם.

 

מסגרות בסגנון וינטג׳

כמו שאנחנו יודעים, לאופנות יש נטייה לחזור, ואחד הטרנדים האופנתיים משלב בתוכו עבר והווה ביחד. מדובר בסגנון הוינטג׳ המהולל, עם שיק שתמיד עובד ומתאים לכל לוק כמעט שתרצו. מדובר בסגנון מאוד עכשווי, בדרך כלל עם מסגרות עבות, בגוונים כחולים ואפורים.

 

הבחירה הקלאסית

טרנד נוסף, שתמיד עובד, זוהי הבחירה הקלאסית, משקפיים עם מסגרות בצבע אחיד וחלק, מתאים לאופנה של ימינו, מגיע בצבעים הקלאסיים שהם שחור, בורדו וחום בעיקר. המשקפיים האלו מאופיינים בקווים נקיים, נוכחות רכה אך מאוד מרשימה.

 

מסגרות פלסטיק

שנים רבות מסגרות המתכת הדקות שלטו בשוק, אך היום הפלסטיק הפך לטרנד עוצמתי שמביא טוויסט ואווירה לכל לוק. אלו הן מסגרות מיוחדות, עם נוכחות ודומיננטיות רבה, משדרות משהו מגניב ועכשווי שאף אחד לא יוכל לפספס.

 

ללא מסגרת

יש גם כאלו שיעדיפו להוריד את רמת הנוכחות של המשקפיים, וזהו טרנד בפני עצמו, בו המשקפיים מגיעים  ללא מסגרת כמעט, זוהי בעצם סגרת ללא נוכחות, עדינה ונטעמת, הופכת את המשקפיים לממש חלק עדין מהפנים מה שמייצר אפקט מתעתע ומעניין.

 

התכשיט המושלם

האמת היא שמשקפיים זה כבר מזמן הפך להיות פריט אופנתי לכל דבר, משקפי ראייה מסוגננות זה טרנד בפני עצמו. אין סיבה לא להפגין אופנתיות עם כל פריט שיש לרשותנו, ומשקפיים זה אחד הפריטים המגניבים ביותר לבטא זאת איתם. כך הפכו משקפי הראייה לתכשיט של ממש, ואם עדיין לא יצא לכם להתנסות בטרנדים האלו, הגיע השעה.

משקפיים