חליפת גלישה לנשים – כך תמצאי את המידה שלך

הכירי את הטרנד הלוהט בעולם הגלישה והאופנה- נוחות, אופנה, ספורט, תמיכה וסטייל. חליפות הגלישה החדשות באופנה. 

 

הקדמה-

חליפת גלישה לנשים היא בגד מחומר אלסטי עבה שמתאימה לפעילויות ספורט ימי ובעיקר לגלישה. החליפה היא ממשפחת בגדי הים והיא מגיעה בכל המידות והצבעים. ניתן למצוא חליפות קצרות, ארוכות ואפילו כאלו בגזרת בגד גוף. את החליפות ניתן למצוא במגוון חנויות גלישה בארץ ובעולם. החליפות נוחות, מחמיאות ושומרות עליכם מהשמש.

חליפת גלישה לנשים

למה נועדו חליפות גלישה?

חליפות גלישה לנשים נועדו לספורט ימי והן משמשות לכמה מטרות:

  1.  הגנה מהשמש- החליפות מכסות את חלקי הגוף ובכך שומרות שלא תשרפו גם מחשיפה ארוכה לשמש. חשיפה ארוכת טווח לשמש ישירה כמו בסיטואציה שבה מחכים לגל שעות, חותרים מתחת לשמש ויושבים בחוף יכולה להוביל לנזק לעור. החליפה מכסה את העור ובכך מגנה עליו מהשמש.
  2. טמפרטורה- החליפות שומרות על חום הגוף וכך הן עוזרות לגולשים להכנס למים גם בעונות החורף. החליפה שומרת על מעט מים צמודים לגוף שלא בורחים חזרה החוצה ולא נותנים לעוד מים להכנס, כך שהיא בעצם יוצרת שכבה חמה של מים ששומרת עליכם חמים.
  3. נוחות- החליפות עוזרות נגד שפשופים מהגלשן והן נוחות לפעילות ספורטיבית כמו חתירה וגלישה, הגמישות והאלסטיות של הבד מאפשרת תנועה נוחה.
  4. הגנה ממדוזות- החליפה מגנה מצריבות של מדוזות. השכבה העבה של הבד לרוב מבודדת כמעט לגמרי צריבות של מדוזה וללא ספק מונעת מריר להידבק אליכם. החליפה מפחיתה ואפילו מונעת לגמרי מדוזות כך שתוכלו לגלוש גם בקיץ בשלווה.
  5. אופנה- החליפות הן סמל אופנתי לים, אחד שמשדר ספורטיביות, מקצועניות וסטייל שאי אפשר להשתוות אליו.

 

כמה עולות חליפות גלישה?

חליפות גלישה נעות בטווח מחירים שבין 500 שקלים לחליפה זולה וכמה אלפי שקלים לחליפה יקרה יותר. המחיר משתנה בין חנויות גלישה שונות, בארץ הקנייה, במותג, באורך החליפה, בעיצוב החליפה וכמובן בין חליפות קיץ לחורף- חליפות קיץ הן חליפות קצרות ודקות שלרוב נועדו להגן בעיקר מהשמש, וחליפות חורף הן חליפות עבות וארוכות שנועדו בעיקר לחמם.

איך לבחור את המידה הנכונה?

חליפות גלישה הן נושא טריקי לבחירת מידה, משום שהן מתרחבות מעט במים וצריך חליפה צמודה כדי שהיא תשמור על החום שלכן. כדי לבחור את המידה הנכונה חפשי אחר חליפה מעט צמודה אך כזאת שלא תפריע לך לזוז.

 

לסיכום-

חליפות גלישה הן מוצר חובה לגולשים ולגולשות. החליפות הן בגד ים אלסטי מבד עבה שמכסה את כל הגוף. קיימות כמה גזרות של חליפות וכמה סוגים שמתאימים למצבים שונים כמו חליפות חורף וחליפות קיץ. החליפות משמשות לכמה מטרות שונות וכדי לבחור את המידה הנכונה זכרו שהחליפה גם מתרחבת במים וגם צריכה להיות צמודה מספיק כדי שתחמם.

חליפת גלישה לנשים