האם אפשר לפסל את האף ללא ניתוח?

זה לא סוד שנשים וגברים רבים חולמים לשנות את מראה הפנים שלהם בקלות וללא צורך בניתוח. שכן, יש מי שחוששים מסכין הניתוחים ובצדק. החלטנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק אם יש שינויים שונים שניתן לבצע במבנה הפנים שלנו מבלי לעבור ניתוח וחזרנו עם הממצאים. הפעם, במדריך הנוכחי, בדקנו אם אפשר לפסל את האף ללא ניתוח ויש לנו תשובה מפתיעה. הישארו אתנו ותגלו מה היא.

 

אפשר לפסל את האף ללא ניתוח!

מי מכם שחוששים מניתוח, צריכים לשמוח עכשיו, כי יש לנו בשורה טובה! אתם יכולים לשנות את מראה האף שלכם מבלי לעבור ניתוח מורכב. שוחחנו עם מי שעברו את ההליך המדובר וגילינו שיש הליך שנקרא "פיסול אף". מדובר בעצם בתיקון של פגמים קיימים באף תוך שימוש בחומרי מילוי מיוחדים.

כִּירוּרגִיָה

תכירו את היתרון ה – 1 שבא לידי ביטוי בהליך של פיסול אף

גילינו שיש הרבה יתרונות בהליך של פיסול אף והחלטנו לציין את הבולטים שבהם בפניכם. נציין כי בנוסף ליתרון המשמעותי שצוין קודם לכן (אין צורך בניתוח), עומד יתרון חשוב שיש להכיר בו – אין צורך בהחלמה ארוכה. מי שעברו הליך של פיסול אף ציינו בפנינו כי הם לא היו צריכים לחבוש גבס או תחבושת כלשהי לאחר ההליך. אם לא די בכך, הם לא היו צריכים להישאר בבית לתקופה ממושכת. לאחר ביצוע ההליך, הם יכלו לחזור לשגרה.

 

תכירו את היתרון ה – 2 שבא לידי ביטוי בהליך של פיסול אף

היתרון השני והחשוב לא פחות מקודמיו נוגע לתוצאה הסופית. מי שעברו ניתוח אף בעבר, ידעו לומר לכם שלאחר הניתוח, האף לא נראה טוב. מי שעברו פיסול אף לעומת זאת, ציינו כי התוצאה נראתה לעין באופן מידי ולא לאחר כמה חודשים, כפי שמתרחש לאחר ניתוח אף.

הליך פיסול

רוצים לפסל את האף? כך תעשו זאת נכון

אם הבנתם שפיסול אף זה ההליך המתאים עבורכם, עליכם לדעת כי יש כמה דברים שיש לבצע טרם קביעת התור למכון. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מעמיק תחילה אודות המכון שבו מתבצע ההליך הרפואי. שכן, עליכם לבדוק כי מדובר במקום שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • מקצועי
  • בעל ניסיון רב בתחום
  • יש בו מומחים בתחום פיסול האף

 

אם אינכם יודעים כיצד להגיע אל מקום שכזה, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לשאול גולשים ברחבי הרשת ולשמוע את חוות דעתם. אנחנו מסתייעים בדרך כלל בפורומים רפואיים או קבוצות פייסבוק.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שניתן לפסל את האף ללא ניתוח. עכשיו יש בידיכם את כל האינפורמציה החיונית, כך שעליכם רק לבחור את המכון המתאים לבצע בו את ההליך וליהנות מהמראה שתמיד חלמתם עליו. נאחל לכם בשלב זה שיהיה בהצלחה!

כִּירוּרגִיָה