תכנון תערוכת אופנה בחצר וילה גדולה

תערוכות אופנה יכולות לפתוח את הדרך למותג בתחילת דרכו, או פשוט לתת דחיפה משמעותית למותג ותיק. תערוכות אופנה יכולות להיערך בכול מקום, כאשר מיקום מיוחד ומפתיע יכול לתרום להצלחה. תכנון תערוכות אופנה בחצר וילה גדולה הפך בשנים האחרונות לאפשרות פופולארית. במאמר זה, ננסה לסקור מספר פרמטרים אשר צפויים לתרום להצלחה של אירוע מכירות מסוג זה.

 

מיקום נכון של האביזרים ביחס לקופה

קידום מכירות של מוצרים מסוימים, הוא מדע בפני עצמו. ניתן להתרשם מכך באופן החד ביותר בחנויות הנוחות והסופרים. המוצרים ממוקמים לפי גובה הקונה הממוצע, ולפי המרחק מהקופה. כך, מוצרי החלב והביצים, אשר רוב הלקוחות ירכשו ימוקמו הרחק מהקופה, והממתקים לילדים קרוב אליה ובגובה הילד. מיקום נכון של האביזרים במכירת אופנה בחצר יכול לעשות את ההבדל בין מכירה בסכומים קטנים להצלחת ענק. כדאי מאוד לשים את המוצרים היפים והמבוקשים ביותר במרחק מהקופה, מה שיאלץ את הלקוחות לעבור על כל הסחורה הזמינה. בסמוך לעמדת המכירות, ניתן לשים מוצרים זולים יותר, אשר הלקוחות עשויים לרכוש על הדרך, או מוצרי ביגוד לגברים אשר הנשים המבקרות בתערוכה יוכלו לרכוש לבני זוגן.

 

יצירת אזור מכירות מעוצב ואסטטי

יצירת אזור מכירות מעוצב ואסטטי הוא חיוני לכל תערוכת אופנה. תערוכת אופנה בחצר וילה, אינה נהנית מהיתרונות של אתר ממוזג ומוכן מראש. היתרון של מכירת החצר נובע מהפתעת הלקוחות, ומסביבה שתקדם את רצונם לקנות. היופי של החצר, וההשקעה בה יכולים להיות משמעותיים מאוד. בניית פרגולה בחצר יכולה להפוך אותה לאתר מכירות ותערוכות ברמה הגבוהה ביותר. חצר של וילה גדולה היא לרוב אזור מטופח, עם מדשאות רחבות וגינון מרהיב, אך ללא הצללה טובה, החוויה של המוזמנים בימי הקיץ החמים עשויה להיות שלילית מאוד. פרגולה יכולה לסייע רבות גם בתערוכות אשר נערכות בשעות הערב. ניתן לעשות בה שימוש כבסיס להצבת תאורה מסוגים שונים, כמו שרשראות תאורה עדינות, או להצבת אמצעי הגברה להשמעת מוזיקה או נאומים לפתיחת המכירה. תוכלו לשלב פרגולה עם דק מהודר כך שהחצר תהפוך לאתר תערוכות מן המניין. מציאת בעלי מקצוע לביצוע העבודות צריכה להתבצע באתר המעולה שיפוצים פלוס, המציע בעלי מקצוע מובילים על פי דירוג בכל רחבי הארץ.

 

תמחור נבון של המוצרים

הפרמטר האחרון אשר עשוי לקבוע את הצלחת תערוכת האופנה בחצר הווילה, הוא התמחור של המוצרים. מדובר בעניין עדין, הדורש ניסיון ארוך שנים כדי למצוא את המחיר המדויק ביותר לכל פריט. מצד אחד, פריטים יקרים מדי ירתיעו לקוחות, בעיקר אם מדובר במכירה של מעצבים לא מוכרים. מצד שני, מחירים זולים יעניקו לתערוכה המוקפדת שלכם אווירה של מכירת חצר או שוק, ויפגעו במותג אשר מנסה להגיע ללקוחות חדשים דרך המכירה. נסו לתמחר כך שהיוקרה של המותג תשמר, אך לשמור חלק מהמוצרים במחירי מציאה שיגרמו ללקוחות לפתוח את הכיס.

פינת ישיבה