טרנדים עולמיים שישפיעו על שוק הרכב הישראלי בשנת 2021

אם מדברים על טרנדים בעולם הרכב, מדברים אוטומטית על הטרנד שהולך וגובר כבר כמה שנים – הטרנד ההיברידי החשמלי.

בעוד שחלק נכבד מהמכוניות כבר נוסעות באמצעות מנועים היברידיים, חלק אחר מהמכוניות מצויד במנועים חשמליים לגמרי.

כיצד שוק הרכב הישראלי הולך להיראות ב-2021?

כיצד שוק הרכב ועולם הרכב עומדים להיראות בשנת 2021? האם אנחנו הולכים לקראת עידן חשמלי לגמרי? או שמא עוד נמשיך לראות רכבים היברידיים אשר משלבים חשמל עם מנוע בנזין? ומה לגבי הטרנד ההולך וגובר של מגדשי טורבו במכוניות שאינן ספורטיביות במהותן? שוק הרכב הישראל ב-2021 הוא בסימן התרעננות, חידוש ו-TWIST מעניין. רגע לפני שצוללים לעומק הנושא, תוכלו למצוא כאן עוד מידע שימושי שכדאי לבדוק.

 

כיצד עולם הרכב ייראה בכבישי 2021?

עולם הרכב הוא בסימן מחושמל למדי, אנחנו הולכים יותר ויותר לקראת מנועים שהולכים ונהפכים לחשמליים. אם בשנים האחרונות אנחנו רואים על הכביש המון רכבים היברידיים, הרי שבשנת 2021 אנחנו נתחיל לראות יותר מכוניות שהן כבר אינן היברידיות, אלא עובדות בצורה טהורה על חשמל.

יחד עם השמחה והששון, גם חשוב לקחת בחשבון את כלל הפרמטרים הכרוכים באחזקת רכב חשמלי. אין ספק, מבחינה אקולוגית רכבים חשמליים עדיפים שנות אור על פני רכבי בנזין וסולר. יחד עם זאת, האחזקה של רכבים חשמליים אינה זולה.

 

כמה עולה סוללה של מנוע היברידי?

בעוד שתצרוכת הדלק ברכבים חשמליים היא בדרך כלל נמוכה למדי, חלקי החילוף עשויים להיות ממש לא זולים. למשל, סוללה לרכב חשמלי יכולה לעלות 8,000 – 15,000 ₪ (לא כולל מע"מ ולא כולל עבודה בדרך כלל). אם כך, כדאי לעשות את החישובים האלו.

יחד עם זאת שהחלקי החילוף של רכבים חשמליים לא בהכרח זולים, חשוב לזכור כי בטווח הרחוק הרכבים האלו כן חסכוניים. את הכסף שאתם תחסכו במהלך השנים על הדלק, אתם תוציאו אחת לכמה שנים על איזשהו חלק חילוף שאינו זול. לידיעתכם, סוללה של רכב היברידי יכולה להחזיק מעמד עד כ-6-8 שנים בממוצע. בהחלט נתון מרשים.

 

אילו עוד טרנדים ומגומות יש בעולם הרכב לאחרונה?

לאחר שדיברנו על עולם הרכב ההיברידי והחשמלי, בואו נדבר לרגע על ביצועים. במדויק יותר, ביצועי ספורט. שמתם לב שרכבים רבים כיום מצוידים במגדשי טורבו למרות שהם אינם רכבי ספורט? ובכן, זה חלק מהמגמה ומהטרנד שהולכים וגברים בעולם. המגמה היא ייצור של מנועים בנפחים קטנים אשר מוצמדים אליהם מגדשים שובבים של טורבו.

אז כיצד 2021 תיראה על הכבישים? אנחנו צופים יותר ויותר רכבים חשמליים וגם יותר רכבי בנזין אשר מצוידים באבזור ספורטיבי למדי. בין אם תחליטו לרכוש רכב מסוג כזה או אחר, יש לכם בימינו עסקאות ליסינג פרטי בתנאי ריביות נמוכות במיוחד. בהצלחה.

 

רכב בטעינה