שדרגו את הגלריה שלכם בעזרת ריהוט מתאים

כאשר ישנה גלריה, ברמה העיצובית יכולות להתעורר כל מיני בעיות.

חלקן קשורות לעיצוב של החלל עצמו בגלריה, למשל עצם זה שאין כמעט חלוקה לחדרים יכולה לייצר בעיות של פרטיות, תחושה של בית קטן מידי או בעיות אחרות.

לכל בעיה ישנו פתרון אחר, אבל בכלליות, על מנת לשדרג את הגלריה שלכם, בחירה של רהיטים מתאימים יכולה לעשות את העבודה משמעותית.

במאמר הזה אציג אפשרויות ריהוט שונות שיהפכו את הגלריה שלכם לטובה ביותר.

 

ארונות

כאשר בוחרים ארונות, שיקול משמעותי מאוד הוא הגודל שלהם – שיקול חשוב במיוחד בגלריות. לכן, מומלץ לבחור בארונות סנדוויץ' על מנת למקסם את האופן שבו הארונות מתפרסים על החלל לצד שימוש יעיל בהם.

גם אם לא ארונות כאלו – שימו לב שהם לא גדולים מידי לשווא, אתם תופתעו כמה ארונות שתחשבו שהם קטנים, אם הם מעוצבים היטב, יכולים לענות על כל הצרכים שיש לכם – לא משנה כמה שאתם חושבים שהם משמעותיים.

 

ארונות כחוצצים

בדירות גלריה, כאשר ישנה בעיה עם חלוקה פנימית בתוך החלל, ניתן להשתמש בארונות כמעין חוצץ בין חלק המגורים לבין החלקים האחרים של הגלריה. מיקום כזה של הארון יכול לייצר מחיצה אסתטית ופרקטית כאחת.

 

ספה

הספה היא רהיט מרכזי מאוד בדירת גלריה. הספה בעלת צדדים פרקטיים – יושבים בה, מארחים בה, ניתן לראות טלוויזיה, לאכול או לעבוד על הלפטופ. לכן, הספה היא מוקד שיש לשים לב על אופן העיצוב שלו בגלריה על מנת שיתאים באופן המוצלח ביותר.

 

כמות היושבים

כאשר אתם בוחרים ספה – תכננו מראש כמה אורחים אתם רוצים שיהיו בה. אם בדירה ממילא אין מקום לארח יותר מחמישה אנשים – אל תיקנו ספה כל כך גדולה, טעות שרבים עושים. ככל שהספה מתאימה לטיב החדר ולכמות האנשים שהוא יכול להחיל, הספה לא נראית מגושמת וזרה לחדר.

הספה המתאימה יכולה גם היא להיות חלק מן החוצצים הטבעיים שמעצבים בחלל על מנת לייצר תחושה של מספר חללים נפרדים ולא חלל אחד. ספה שהיא ממוקמת כהלכה יכולה לתפקד כך ולתחם את חלל האירוח, הטלוויזיה או לכל מה שאתם מייעדים את הספה.

 

המדפים והכונניות

חללי אחסון הם תמיד עניין משמעותי. ככל שיודעים לנצל את האופן שבו הדירה בנויה, ניתן לבנות בכוכים הקטנים, מעל מכשירים מסוימים וכולי, חללי אחסון. חללי האחסון מונעים תחושה של עומס מאוד גדול בגלריה, ובו בזמן יכולים לתרום מאוד למראה של הגלריה.

למשל, בחירה של מדפי מתכת יכולה להכניס תחושה יותר מודרנית לחלל, באמצעי מאוד פשוט ניתן להזריק צבע, או לקדם איזה לוק שאתם רוצים לגלריה.

 

סיכום

כאשר מעצבים גלריה חשוב מאוד לשים לב לארונות, לספה ולחללי האחסון – אלו נקודות שיכולות להפוך את הגלריה למוצלחת ביותר.

 

חדר עם ארונות