קרופ טופ אאוט – מכופתרות אין כל מה שלא ידעת על הטרנדים של הקיץ

כשזה מגיע ללבוש, קשה להישאר מעודכנים בכל הטרנדים החמים. האופנה מתחלפת כל כך מהר, וזאת לפני שהספקתם ללבוש את הפריט האופנתי שקניתם בקיץ שעבר. לכן חשוב בתחילת כל קיץ לקרוא ולהבין מה הטרנדים החמים של העונה, ולדעת לקנות אותם בחנות מהר לפני שייגמר.

 

חולצות מכופתרות

ה-טרנד של הקיץ הוא ללא ספק טרנד חולצות מכופתרות. חולצות מכופתרות מתאימות בצורה מושלמת לכל בגד שתלבשו, בין אם ליציאה אלגנטית ובין אם ליום כיף בים. המבחר הגדול של הגזרות, ההדפסים והבדים המיוחדים הופכים את החולצות המכופתרות לפריט האהוב על כל אחת בארון, ובמיוחד בקיץ הזה. ישנן חולצות מכופתרות גם ארוכות וגם קצרות כך שאנחנו חוזות שטרנד זה ילווה אותנו גם לחורף הקרוב ולא ייגמר בקיץ.

 

כפכפים

אם בעבר בעונת הקיץ סנדלים היו הלהיט, כיום כפכפים לנשים בולטים אף יותר בנוף הישראלי. שלל האופציות הכולל בתוכו אפילו כפכפים על עקבים מאפשר לכל אישה ללכת עם כפכפים לכל מקום שהיא רוצה מבלי שזה ירגיש שסו נעל פשוטה מדי.

רצוי להחזיק מספר זוגות של כפכפים, זאת כדי להתאימן לאירוע בצורה טובה. בחרו זוג אלגנטי, זוג פשוט, וזוג מיוחד ותהיו מסודרות לכל עונת הקיץ בצורה מושלמת.

 

הגזרה הנמוכה

הגזרה הנמוכה שנזנחה בשנים האחרונות שבה למדפים של החנויות בקיץ הנוכחי. לכל הבנות שהתגעגעו וחשבו שחבל שהגזרה יצאה מהאופנה, יש לכן הזדמנות שנייה! ניתן למצוא את הגזרה הנמוכה גם במכנסיים וגם בחצאיות.

למי שלא אוהבת את הגזרה הנמוכה, כמובן שעדיין אפשר למצוא בחנויות גזרות גבוהות מהעונות הקודמות שגם הן עדיין לגיטימיות ללבוש. אל תשכחו שאופנה זה דבר חולף והגזרות שאתן אוהבות ישובו לאופנה בעוד מספר שנים.

 

גווני אדמה

מבחינת הצבעים, הצבעים הבולטים של השנה הם גווני החום והאדום. גווני אדמה שולטים כעת במרבית חנויות האופנה, ואם אתם אוהבות את הצבעים, כדאי להגיע במהרה לחנות לפני שיעברו לצבע הבא. גוונים אלו ניתן למצוא הן בחולצות, הן במכנסיים, הן בתיקים והן בנעליים.

 

נעלי סניקרס עם קצה מחודד

נראה שהסניקרס כאן כדי להישאר, לכן יש לגוון בנעלי הסניקרס ולרענן את הקולקציה האישית. לארונה החלו למכור נעלי סניקרס עם קצה מחודד שללא ספק יהפכו את הסניקרס שלכן להיות מיוחדות הרבה יותר. טרנד זה כבש את העולם וניתן לראותו בכל החנויות הגדולות – גם באופנת העילית וגם באופנה המהירה.

לסיכום, בקיץ זה יש המון טרנדים. הטרנד החם ביותר של הקיץ הוא ללא ספק החולצות המכופתרות שלקחו את הבכורה לקרופ טופ שכיכבה לפניהן. ישנם טרנדים נוספים כמו כפכפי נשים וסניקרס מחודדים. זכרו להתאים את טרנד האופנה לסגנון הייחודי שלכן כך שתהנו מהרכישות החדשות.

כפכפים לנשים