מה עדיף עניבת פפיון או עניבה רגילה

עולם האופנה מציע לנו בשנים האחרונות מגוון ענק של אפשרויות לבוש, טרנדים חולפים וטרנדים שקובעים מחדש את כל מה שידענו עד היום. גברים רבים מתחילים להסתבך ברגע שמוצבות בפניהם כמה וכמה אפשרויות, והם מוצאים את עצמם מתקשים לבחור בקו אופנתי אחד וברור. אחת ההתלבטויות הנפוצות כשמגיעים לדבר על חליפות ערב ולבוש אלגנטי היא מה עדיף עניבת פפיון או עניבה רגילה, ובמאמר הקרוב ננסה לעזור לכם לבחור ולהתאים כל אחת מהעניבות לאירוע המתאים לה. אז קדימה, בואו נתחיל ונבדוק יחד!

 

עניבת פפיון או עניבה רגילה – מה בכלל ההבדל?

אז בגדול, כרקע, נתחיל ונספר לכם ששני סוגי העניבות, עניבת פפיון או עניבה רגילה, משמשים

שניהם בתור תוספת לתלבושת רשמית.

כאשר גבר לובש על עצמו חליפה שמורכבת מכמה חלקים הכוללים מכנסיים מחויטים, חולצה

מכופתרת ובלייזר או אפודה – לרוב תתווסף ללבוש הזה גם עניבה שתשלים את הלוק.

אולם בין שתי העניבות האלו יש הבדלים, למרות שהמטרה שלהן בסופו של דבר היא זהה והבד

ממנו הן עשויות הוא בדיוק אותו הבד.

אז מה עדיף עניבת פפיון או עניבה רגילה?

 

מה עדיף עניבת פפיון או עניבה רגילה?

כדאי לפתוח בזה שכשמדברים על אופנה אין עניין של עדיף, יש עניין של מה מתאים לאותו האירוע, מה ההעדפה האישית שלכם, מה מתאים עם סוג החליפה שבחרתם וגם כמה רשמיים אתם צריכים להיות. בעוד שעניבה רגילה תקנה לכם מראה אלגנטי אך יחסית סטנדרטי ורגיל, עניבת פפיון תעניק נפח רשמי יותר, מכבד יותר ואפילו נדיר יותר לראות את הלוק הזה.

באירועים קלילים יותר כמו אירועי חתונה של חבר רחוק, בני משפחה וכו' היינו ממליצים על עניבה רגילה, אולם אם אתם מרכז העניינים – עניבת פפיון יכולה בהחלט לייחד אתכם ולשים אתכם תחת אור הזרקורים אפילו יותר ממה שחשבתם.

 

איך אני יכול לדעת מה עדיף לי?

גברים רבים מגיעים אל חנויות החליפות על מנת למדוד ולהתאים את החליפה המושלמת עבורם, וזו הדרך הטובה ביותר להבין מה יותר מוצא חן בעיניכם עניבת פפיון או עניבה רגילה. בזמן שאפשר בהחלט גם להציץ באתרי האינטרנט, המדידה נותנת גם תחושה לגבי העניבה – האם אתם מרגישים איתה בנוח או שדווקא תרצו לוותר עליה או להחליף אותה בסגנון אחר של עניבה.

 

איפה קונים עניבות וחליפות?

שוק האופנה במדינת ישראל הולך וגדל משנה לשנה, ובהתאם מספר חנויות החליפות גדל גם הוא. בבחירת חליפה, בין אם לצרכי אירוע אישי שלכם ובין אם לצרכי לבוש לאירוע של מישהו אחר, חשוב לבחור בחנות ותיקה ומקצועית שיודעת בדיוק מה היא עושה. דיפלומט חליפות היא אחת מהחנויות האלו, ואתם מוזמנים להגיע אל סניף רמת גן או סניף בני ברק ולמדוד את החליפה והעניבה המושלמות עבורכם. שיהיה בהצלחה!

 

פפיון אדום