מתנות ממותגות לעובדים לקראת חנוכה

חג החנוכה הוא אחד מהחגים הכי מוארים, משמחים וכיפים שיש, ואין ספק שהחגיגות שלו מביאות איתן אין ספור פעילויות יצירתיות, מתנות מגניבות ואווירה מהממת.

אם גם אתם מחפשים איך לחגוג במקום העבודה שלכם את חג החנוכה, כדאי שתכירו את האפשרויות השונות שעומדות בפניכם, במיוחד בכל הנוגע לתחום המתנות.

אין כמו להעניק מתנות ממותגות לעובדים, שמראות להם שהם עושים עבודה טובה, מביעות הערכה גדולה כלפיהם, ועושות להם פשוט טוב על הנשמה.

הנה כמה רעיונות שתוכלו לקחת איתכם הלאה, לקראת חגיגת החנוכה הבאה במקום העבודה שלכם.

 

מתנות ממותגות לעובדים ברוח החג

אם תשאלו אותנו, אז אם כבר החלטתם לתת מתנות ממותגות לעובדים, אז תלכו עם הרעיון הזה עד הסוף, ונסו לשלב בהן גם את רוח החג. אין כמו להעניק מתנה שמשלבת בין אופי החג לבין מיתוג החברה, ולכן אתם בהחלט יכולים להעניק לעובדים סביבונים ממותגים, חנוכיות ממותגות, ואפילו מטבעות משוקולד עם מיתוג החברה. כל המתנות, גדולות או קטנות כאחד, יוכלו לעשות שמח לעובדים ולהפוך את החג שלהם להרבה יותר כיפי ממה שהוא גם ככה.

 

מתנות שיכולות לשמש את העובדים הן בעלות ערך משמעותי

לפעמים חג החנוכה הוא רק תירוץ להענקת מתנות, ולכן עוד כיוון מחשבה שיכול ללוות אתכם בזמן בחירת מתנות ממותגות לעובדים קשור בשימוש שלהם במתנה. הרבה מנהלי משרד או מנהלי חברה מחליטים להעניק מתנה שיש לה ערך שימושי יום יומי עבור העובדים, כמו למשל אוזניות ממותגות, תיקים ממותגים ועוד. באופן הזה המתנה שתתנו לעובדים יכולה באמת לשמש אותם, וגם להפיץ את בשורת החברה שלכם בכל מקום שאליו הם הולכים.

 

מתנות ברוח התקופה: חנוכה=חורף

היות וחג החנוכה חל תמיד בעונת החורף, שמביאה איתה לא מעט קור, גשמים ורוחות, אתם בהחלט יכולים לחשוב על כיוון של מתנות ממותגות לעובדים עם אופי חורפי במיוחד. בין היתר, תוכלו להעניק להם גרביים ממותגות, כיסויי אוזניים ממותגים, כובעי צמר ממותגים ואפילו מטריות ממותגות. בסופו של דבר, המטרה היא לעשות טוב לעובדים, ואם אפשר לחסוך להם את קניית החורף הבאה שלהם – מדובר על רעיון לא פחות ממצוין!

 

איפה הכי כדאי לקנות מתנות ממותגות לעובדים?

אם אתם רוצים לא רק לסמן וי על נושא המתנות לעובדים, אלא גם להותיר אותם עם מתנה איכותית שתחזיק מעמד לטווח הארוך – כדאי לכם להזמין את המתנות במקום איכותי ומקצועי, שיודע לייצר את המתנות ברמה הגבוהה ביותר בשוק! לצורך העניין הזה, שווה שתכירו את החנות 12buy. החנות מציעה מגוון אדיר של מתנות, החל ממתנות למשרד, דרך מתנות מתחום ההלבשה, ועד מתנות שקשורות בלייף סטייל, עם מיתוג ייחודי שיעצים את החברה שלכם ויעניק לה מקום גם בחיים האישיים של העובדים. פנו עוד היום לחברה במספר הטלפון 077-3500758 ובחרו את המתנה המתאימה לכם ביותר. בהצלחה!

 

קבלת מתנה