מתנות בסטייל ליום הולדת של חברה

החברה הכי טובה שלך חוגגת יום הולדת? רוצה להיות זו שמביאה לה את המתנות הכי שוות? מוזמנת לקרוא בכתבה שלפניך כמה טיפים ואופציות למתנות שאולי לא יצא לך לחשוב עליהן.

 

מאיפה מתחילים?

מתנה לחברה טובה היא דבר חשוב, בנות בדרך כלל אוהבות שמשקיעים בהן ולקבל מתנות בימי הולדת. לכן, חשוב שתשקיעי מחשבה, תשאלי את עצמך שאלות כמו: מה היא אוהבת, מה התחביבים שלה, מה חסר לה והייתה רוצה, מה לא קנתה כבר הרבה זמן, מה ישמח אותה ועוד. לאחר מכן, תוכלי להתייעץ עם עוד אנשים שקרובים אליה.

 

בתאבון!

ללכת למסעדה טובה בשביל לחגוג זו תמיד מתנה כיפית ובעיקר טעימה. תוכלי לחשוב על המסעדה שהיא הכי אוהבת, או לקחת אותה לאחת חדשה שעדיין לא מכירה. יש מסעדות במקומות מיוחדים או שהקונספט שלהם ייחודי. חשוב רק להזמין מקום מראש כדי לא להיקלע למצב מביך. בנוסף, תמיד כיף לקבל עוגת יום הולדת, יש כיום מקומות רבים שניתן לבקש הכנה של עוגה ספציפית לפי טעמים שתבחרו ומראה ייחודי, או שכמובן תוכלי להכין כזו.

 

סטייל ועוד

אם החברה אוהבת להתלבש, להתגנדר ובכלל כל דבר שקשור בסטייל ונראות, קיימות אופציות רבות בתחום שתוכלי לרכוש עבורה. במידה ואוהבת להתאפר תוכלי לקנות לה ערכות שונות. אם תחום השיער מעניין אותה, תוכלי לקנות לה מכשירי שיער, גומיות מגניבות, או אפילו לרכוש עבורה תספורת במספרה. בגדים תוכלי למצוא בשפע, כאלה לחורף, לקיץ, פיג'מות שונות ועוד.

 

בשביל הנפש

תוכלי לפנק את חברתך בשובר מתנה הכולל יום ספא, עם עיסוי ובריכות מפנקות. או לחלופין, לרכוש עבורה טיפול אצל קוסמטיקאית הכולל כל מה שתרצה עם פדיקור ומניקור. כמובן שתוכלי להצטרף לחגיגה וכך תצרו חוויה משותפת שגם את תוכלי להנות מימנה.

 

אטרקציות משותפות

אם אתן בלייניות תוכלו ללכת למסיבה שווה או הופעה של הזמר האהוב עליכן. בנוסף, לא חסרות אטרקציות שאפשר לעשות עם חברה כמו חדר בריחה, ללכת לשרוץ בים או בבריכה, לראות סרט טוב או לטייל יחד בארץ ואפילו בעולם.

 

למה שלא היא תבחר

אם אחרי כל האפשרויות את עדיין מתלבטת ולא בטוחה מה החברה תרצה, כדאי לחשוב על גיפט קארד כמתנה. ישנן בנות שיעדיפו לקבל כרטיס מתנה ולבחור בעצמן את המתנה המושלמת לדעתן. כיום, חנויות ורשתות רבות מציעות רכישה של כרטיס מסוג זה וניתן בחלק לצרף ברכה אישית. כך את לא תשברי את הראש והיא בטוח תהייה מרוצה.

 

בסיכומו של דבר

יום הולדת של חברה היא סיבה למסיבה והזדמנות לקנות לה את המתנה שתאהב. קיימות מגוון אופציות של סוגי מתנות, החל ממוצרים ועד לחוויות. כאשר תוכלי לרכוש עבורה מוצרים בתחום הסטייל והאופנה, לעשות אטרקציה משותפת או יום כיף שלכן ועוד. העיקר שתבחרי מתנה שהיא באמת תאהב.

מארזים