מתי נכנסה לאופנה הדפסת תמונות על בלוק עץ וכמה זמן זה יישאר

היום תמונות מודפסות על עץ הן כמו פטריות אחרי הגשם. ניתן לראות אותן בכל משרד ובכל בית. מגדול עד קטן, כולנו קיבלנו לפחות בלוק עץ אחד עם תמונה עליו מחברים, מקולגות או מהצבא למתנת פרידה או ליום הולדת. לא ברור מתי התחילה התופעה הזאת שנקראת ״פוטובלוק״ אבל מה שבטוח, היא כאן כדי להישאר. בואו נדבר על כל מה שצריך לדעת.

 

מתי כל הטירוף התחיל

קשה להיזכר מתי התחלנו להתלהב כל כך מפוטובלוק. הדפסת תמונות על עץ זו טכניקה שהייתה קיימת בעולם במשך שנים, אך רק לאחרונה היא תפסה כל כך הרבה תאוצה ונהייתה פופולרית. בעולם שבו הרבה יותר קל לצלם וכבר לא מסתכלים באלבומים כמעט בכלל, דווקא הפוטובלוק הפך למתנה אהובה שכולנו אוהבים לתת ולקבל.

 

למה זה כל כך אופנתי?

היום לכל אחד מאיתנו יש מצלמה בכיס. הטלפונים הסלולריים מצוידים במלצמות איכותיות המאפשרות לכולנו לצלם תמונות יפות באיכות מעולה. מצד שני, אנחנו לא רואים עלייה בפיתוח של תמונות אלא להפך. האלבומים הישנים נעלמים לאט לאט מחיינו.

אז איך דווקא תמונה מודפסת על עץ פשוט כל כך תפסה את ליבנו? הסיבה העיקרית לכך היא הפן האישי שפוטובלוק מייצר. תמונה משותפת שלכם ושל האדם שלו תעניקו את המתנה בתוספת של משפט מרגש, היא בדיוק מה שאנחנו מחפשים במתנות שלנו.

 

מתנה זולה שמשדרת יוקרה

הטרנד של הדפסת תמונה על עץ, סחף את כולנו אחריו בגלל המחיר הנח לכל כיס. גם הבלוקים שנחשבים לאיכותיים ביותר, לא עולים יותר מכמה מאות שקלים בהתאם לגודל התמונה. כך שמצד אחד נוכל להעניק מתנה יפה, אישית ומרגשת ומהצד השני לא נקרע את הכיס בכל יום הולדת של חברה קרובה.

 

יופי וטבעיות

התמונה שמודפסת על עץ טבעי מעניקה לתמונה מראה אותנטי, נעים ורך. מי שמחפש מתנה שתהיה ביתית ותשתלב בכל מקום יוכל לקבל את כל החבילה כאשר ירכוש פוטובלוק. לאנשים רבים נמאס מהמראה התעשייתי וניתן למצוא גם בעולם המתנות פתרונות אחרים.

 

עוד כמה זמן זה יימשך?

אם כן, נראה שתמונות מודפסות על עץ הן כאן כדי להישאר לעוד שנים רבות. גם הטרנד וגם המתנה עצמה. בהיבט של האיכות, אם תשקיעו בחברות איכותיות ודרכן תזמינו את התמונות תוכלו להיות בטוחים שהמתנה שתקנו תשמר אצל אותו אדם שנים רבות והתמונה תשאר באיכות מעולה ולא תדהה.  ואם נדבר על הטרנד – היתרונות של הדפסת תמונות על עץ הם רבים וטובים ואין ספק שמדובר במתנה מעולה שכנראה תישאר פופולרית לשנים רבות.

 

תנו לתמונות לדבר

תמונות מודפסות על עץ הן מזכרות מהממות שיכולות לדבר בעד עצמן, ואם בכל זאת חסר לכם כיתוב – אפשר להוסיף!

עץ