אין או אווט – מה באמת חושבים היום על הזרקות בוטוקס?

הזרקות בוטוקס הן פתרון מודרני לבעיות אסתטיות של אנשים.

האדם המודרני שם דגש על המראה החיצוני, לכן פגמים במראה פוגעים מאוד בתחושה החיובית של כולנו.

מי לא רוצה להיראות מושלם ולחייך למראה בכל פעם שהוא מסתכל בה? כולנו רוצים וזו עובדה.

אין סיבה להילחם בדחף הזה, אלא ללמוד לאהוב את המראה שלכם ולהשקיע בו.

אז מה אנשים חושבים היום על הזרקות בוטוקס? מהן הסטיגמות, והאם הן מוצדקות? הכל בכתבה הבאה.

 

מהן הסטיגמות?

כולנו מכירים את כל האמירות השליליות על הזרקות בוטוקס, ולמרות כל אלה ההזרקות עדיין באופנה, הן בקרב אנשים פשוטים והן בקרב כוכבי טלוויזיה. להלן הסטיגמות –

  1. זה מטופש ושטחי לעשות ניתוח כדי לשנות את המראה.
  2. זה לא אמיתי, כי זה לא המראה שלכם כפי שהוא.
  3. זה עולה הרבה כסף ולא שווה את התוצאה.
  4. זה כואב והניתוח מפחיד.

 

הזרקות בוטוקס למצבים קיצוניים

התשובה הפשוטה ביותר לסטיגמות הללו, היא שהזרקות בוטוקס לעיתים מצילות חיים של אנשים. אנשים שעברו תאונה, נכוו בפנים, קבלו מכה ששינתה את פניהם וכדומה, סובלים ממראה חיצוני לא אסתטי. התחושה של מראה פגום היא קשה מנשוא, לכן טיפולי הבוטוקס הן הצלה של ממש עבורם.

 

בריאות

רבים טוענים כי להזרקות יש השלכות הרסניות על הגוף, אבל זו עובדה מוטעה לחלוטין. הניתוח לא כואב, לא כרוך בסיכונים וההזרקות לא פוגעות בבריאות כלל. כמו כן, הזרקות בוטוקס מאושרות על ידי משרד הבריאות והן עוברות בדיקות רבות לפני שמאשרים אותן.

 

מחיר

המחיר של הזרקות בוטוקס הוא לא גבוה כל כך, יש נשים שמשלמות יותר לקוסמטיקאית או למישהי שתעשה להן לק ג'ל. המחירים משתנים לפי סוג ההזרקה ואזור ההזרקה, והם נעים בין 400 שקלים ל- 3500 שקלים. התוצאה של ההזרקות מלווה את המטופלים לאורך זמן, לכן מדובר בהוצאה די שולית. אז אם חשבתם עד היום שבוטוקס הוא הוצאה גדולה, הגיע הזמן לשנות את דעתכם.

 

הזרקות בוטוקס הן לגמרי באופנה!

רבים מהאנשים סביבכם עשו הזרקות בוטוקס ואולי לא שמתם לב. המראה לאחר ההזרקה הוא טבעי וצעיר, לכן הוא לא ניכר לעין. לכולנו חשוב המראה החיצוני שלנו, לכן כדאי לעשות הזרקות בוטוקס וליהנות ממראה חיוני ויפה. הזרקות בוטוקס הן עדיין באופנה ונראה שהן לא ייעלמו בקלות.

 

לסיכום

נחזור לשאלה בתחילת המאמר – הזרקות בוטוקס הן לגמרי אין! כולנו רוצים להיראות טוב כדי לכבד את עצמינו ולהרגיש טוב עם עצמינו. כמו כן, שאר השיקולים בתחום זה מצביעים על כך שכדאי לעשות הזרקה – המחיר לא גבוה, התוצאה טבעית ויפה, הניתוח לא מסוכן ולא כואב ואין השלכות בריאותיות שליליות. אז למה אתם מחכים? הזרקות הבוטוקס מחכות במיוחד לכם.

 

מזרק