מהן סוגי הנעליים הנפוצים ביותר בקרב נשים

לא מזמן לקחנו חלק בהתערבות עם סימה מהמשרד. היא טענה שהנעליים הנפוצות ביותר בקרב נשים הן נעלי בובה ואנחנו אמרנו שמדובר בכפכפים שטוחות. ההתערבות שלנו הלכה צעד אחד קדימה כשהחלטנו לשים סכום כסף משמעותי על השולחן.

כדי להכריע בהתלבטות החלטנו לבדוק את העניין באופן מעמיק ולכתוב על כך מדריך. הישארו אתנו ותגלו מהן סוגי הנעליים הנפוצות ביותר בקרב נשים ואיך הגענו למסקנות האלו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להכריע את ההתערבות המדוברת, היינו צריכות לבדוק את העניין באופן מעמיק. שתינו הסכמנו שנערוך סקר אנונימי ונפרסם אותו בקבוצות נשים שונות וכך היה. ביקשנו מנשים שונות בגילאים מגוונים לספר לנו מהן הנעליים שיש להן בארון. לאחר שקיבלנו את המידע, סידרנו את הכול בטבלה מסודרת וגילינו שיש 4 סוגי נעליים נפוצים ביותר. הנה הן:

 

סוג הנעליים מס' 1 הנפוץ ביותר בקרב נשים – נעלי עקב

טוב, אי אפשר לכתוב מדריך על נעלי נשים ולא לומר משהו על נעלי עקב. זה כמו שנדבר על אביזרי תפירה ולא נציין את המושג סידקית. אז הנעל שהגיעה אל המקום ה- 1 היא נעל עקב מכל הסוגים (התברר שכמעט לכל אישה יש לפחות נעל עקב שחורה אחת וזה משהו שראוי לציין).

 

סוג הנעליים מס' 2 הנפוץ ביותר בקרב נשים – נעלי בובה

נעלי בובה הגיעו אל המקום ה – 2 והמכובד לא פחות. אלו נעליים שתמיד נראה על נשים צעירות ומבוגרות כאחד. פשוט כי הן נוחות ומותאמות לכל מיני סגנונות של לבוש. לא מעט נשים ציינו שאלו נעליים שמחזיקות מעמד לאורך זמן.

 

סוג הנעליים מס' 3 הנפוץ ביותר בקרב נשים – כפכפים שטוחות

הכפכפים השטוחות מסתבר הגיעו רק אל המקום ה – 3. בקטגוריה זו, ראוי לציין, לוקחות חלק כל מיני כפכפים. למשל:

  • כפכפי ים
  • כפכפי עץ
  • כפכפי סיליקון

מסתבר שאלו נעליים שנמצאות אצל נשים רבות בארון וכל אחת בוחרת בסגנון המועדף עליה לפי הנוחות או לפי העיצוב.

 

סוג הנעליים מס' 4 הנפוץ ביותר בקרב נשים – סנדלי עור

אנו מודות שחשבנו שהמודעות לצמחונות תביא לשינוי בכל הנוגע לסנדלי עור, אבל מסתבר שלא מעט נשים בוחרות בסנדלים אלו למטרות יציאה. שכן, הרבה נשים ציינו בסקר שיש להן סנדלים מסוג זה שנשמרות היטב בארון אך ורק למטרת הגעה לאירועים מיוחדים כמו חתונות, נשפים ועוד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שנכתב רק בגלל שערכנו בינינו התערבות. כעת, אתם יודעים מי ניצחה ומי הפסידה, אבל לנו זה כבר לא משנה. מבחינתנו, הניצחון כתוב כאן במדריך הזה ואנחנו לא צריכות יותר מזה. עכשיו גם אתן יודעות ויודעים איזה נעליים הן הנפוצות ביותר. כך שאם אין לכן אותן בארון עדיין, זה הזמן לצאת ולבחור את הסוג המתאים לכן.

נעלי נשים