מהם צמידי טניס והאם הם באופנה?

ייתכן ושמעתם את המושג "צמיד טניס" ותהיתם במה מדובר. האם אלו צמידים המשמשים למשחקי טניס? צמידי בד לספיגת הזיעה? התשובה היא- לא ולא. הסיפור השגור מספר לנו על שחקנית טניס מפורסמת אי שם בשנת 1987, שאיבדה צמיד יהלומים בזמן המשחק ולכן ביקשה לעצור אותו על מנת למצוא את התכשיט היקר. השופט אישר את העניין, והצילומים הבלתי נשכחים מראים אותה כשהיא מחפשת את הצמיד ברחבי המגרש. תשמחו לשמוע שהיא מצאה אותו לבסוף! ואילו בתחום התכשיטים? המכירות של צמידים בסגנון אותו צמיד קפצו משמעותית, והשם צמידי טניס דבק בהם מאז ועד היום.

מהם צמידי טניס?

צמיד טניס בצורתו הבסיסית, הוא למעשה צמיד העשוי חוליות מחוברות זו לזו, כשכל חוליה משובצת ביהלום בודד. מבנה החוליות מעניק לצמיד גמישות, ומאפשר ענידה נוחה שלו ביום יום. עם הזמן צמידי טניס הפכו מקובלים אצל…שחקניות טניס, ואנו יכולים להיתקל בספורטאיות רבות בתחום שעונדות צמידי טניס, ביניהן גם שחר פאר הישראלית. לרוב צמידי הטניס עשויים זהב לבן, אך ממש אין הכרח בכך, ואנו יכולים למצוא אותם בשלל גוונים וצורות. בשוק ישנם צמידי טניס חולייתיים או קשיחים, מזהב לבן או צהוב, וכאלו המשובצים יהלומים שקופים או צבעוניים. כל אישה תוכל למצוא צמיד טניס שייפגע לטעם שלה בסופו של דבר…וכל זאת הודות לאבולוציה המרשימה של התכשיטים האלו, שנכנסו לאופנה בעשורים האחרונים.

איך בוחרים צמיד טניס?

צמיד טניס מכיל יהלומים רבים, ולכן מדובר בתכשיט לא זול. אם כבר הוחלט על רכישתו- נרצה לוודא מספר נושאים חשובים. מבחינת נוחיות- נרצה לוודא שהצמיד לא רופף ולא הדוק מדיי, היות ואנו מעוניינות לענוד אותו בכל סיטואציה שנרצה, ולא להיות מוגבלות עקב כך. השיטה המקובלת היא השחלת אצבע בין הצמיד לפרק הזרוע- על מנת לבדוק את מידת הרווח המומלצת. במידה ובחרנו צמיד חוליות- כדאי לבדוק שהחיבורים בין החוליות מספיק גמישים, וזאת כיוון שחיבורים נוקשים מדיי עלולים להביא לחוסר עמידות והתפרקות התכשיט במצבים מסוימים. מבחינת נראות הצמיד- אל תתפשרי על איכות היהלומים, היות והם ישפיעו ישירות על מראהו הכללי של התכשיט. כמו כן- בחרי את התכשיט כשהוא מעוצב בטעם שלך, כך שילווה אותך למשך שנים רבות של הנאה. ומה אם הצמיד נקנה במתנה עבור בת הזוג? ובכן, במצב כזה תפקידו של הגבר לערוך בדיקה מושכלת, להציץ בתכשיטיה של בת הזוג, ולנסות "לפגוע" לטעמה באופן הטוב ביותר!

צמידי טניס נכנסו לאופנה ולמודעות אי שם בשנת 1987, תודות לשחקנית טניס מפורסמת שאיבדה צמיד כזה בעת המשחק. מאז עברו הצמידים אבולוציה מרשימה, וכיום הם פופולאריים ומגיעים בשלל צורות וצבעים. מדובר בתכשיט יקר שאמור ללוות אותנו למשך תקופה ארוכה, ולכן נרצה לוודא את התאמתו מבחינת נוחות ומראה.

צמיד יהלומים