מהם מוצרי החשמל הכי אופנתיים למטבח חדש

מכשירי החשמל הם רכיב מרכזי ועיקרי במטבח. בסופו של יום, אנחנו כמעט תמיד נצטרך להיעזר במכשיר שיחמם אם האוכל או יקרר אותו, ומכשירים שונים שמסייעים לנו בהכנת האוכל עצמו כמו מיקסרים, כיריים וכו'. אז איך אפשר לעצב את המטבח דרך המכשירים החשמליים? במאמר הבא נציג לכם את השיטות השונות וגם את המכשירים האופנתיים ביותר.

 

תנורים מתקדמים ומעוצבים

מי שמחפש מוצרי חשמל למטבח שיתנו טאץ' עיצובי מיוחד צריך לחשוב קודם כל על התנור שיבחר. תנורים הם דרך מצוינת לעצב את המטבח שלכם עקב הגודל והמרחב שהם תופסים במטבח. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת, אפשר למצוא תנורים כל כך חכמים, שהמערכת הדיגיטלית שלהם תחליט על סוג ההפעלה. ישנם תנורים שמשלבים מצבי אפייה שונים כמו למשל שימוש בלחות התנור לאפייה או פיזור חום אחיד במפלסים שונים של התנור. התנורים הללו מגיעים בצבעים שונים וצורות שונות ומאפשרים לנו להוסיף טאץ' עיצובי למטבח. ישנם תנורים כפריים למשל, שמחוברת אליהם ארובה והם מקנים מראה וינטג' וישנם תנורים שמגיעים בצבעים בוהקים כדי לתת טאץ' ייחודי למטבח כפרי. על כן, תנור הוא מוצר אופנתי ביותר, שיכול להוסיף ליופיו של המטבח.

 

מיקסרים עם אמירה

מיקסר הפך לכלי שנמצא כמעט בכל מטבח. הם עוזרים להכין עוגות, לאפות לחמים ולהכין מגוון של בצקים ובסיסים לארוחות. הם מכשירים קלילים וכיפיים ורובם מגיעים בצבעים מגוונים. לכן, לקראת עיצוב המטבח הבא שלכם  אתם יכולים להתחיל לחשוב איזה צבע תרצו להוסיף ולעשות זאת בעזרת המיקסר. אם המטבח שלכם הוא לבן או בעל מראה נקי, מיקסים עם טאץ' צבעוני יכולים להפיח חיים. אם המטבח הוא מונוכרומטי, אפשר למצוא מיקסרים שמתאימים לפלטת הצבעים שלכם. מדובר בכלי שימושי ומסוגנן כאחד.

 

כיריים אופנתיול

כיריים יכולים לשנות את מראה המטבח כולו. דמיינו למשל מטבח שכולו עץ שחור, שבאמצעו מוצבות כיריים מאלומיניום. הלוק כולו משתנה, והמטבח ייראה ייחודי. מזל, שאפשר למצוא כיריים בכל גודל שתרצו, כמו למשל כיריים שמכילות 6 גדלים שונים, 4 גדלים שונים או אפילו רק 2. אפשר גם למצוא כיריים שטוחות שמוטמעות בשיש ועל כן הן כמעט בלתי נראות לעין. מי שמעוניין ללכת צעד אחד קדימה יכול לבחור גם בכיריים בעלות טכנולוגיה מתקדמת כמו טאץ' או כאלה שמצפצפות כשנשפכים עליהן נוזלים ועוד. כל אלו, יקנו לכם טאץ' אופנתי למטבח הבא.

 

קולטי אדים

כמעט כל מטבח שנבנה או מעוצב כיום, מכיל קולט אדים. בעבר, היה מדובר במותרות אך כיום, עקב דירות רבות שנבנות בבניינים והמודעות לריחות שנותרים לאחר טיגון ובישול על כיריים, רבים משקיעים את השקל הנוסף ומתקינים קולטי אדים. הקולט, תופס מקום רב במטבח ומושך אליו את העין ולכן, יש ביכולתו להפוך לפריט עיצובי. ישנם קולטי אדים שמגיעים בצבע שתבחרו, בציפוי חומר גלם שתבחרו כמו למשל מתכת או עץ ועוד. כך, אפשר להפוך את קולט האדים שלכם למופע ראווה שלם.

 

לסיכום

כל מכשיר חשמלי יכול להפוך את המטבח לאופנתי אם תקדישו מחשבה לצורתו, לצבעו ולסגנונו.

מכשיר לשייקים