מהם טיפולי השיניים הכי אופנתיים היום בישראל

שיניים בעלות מראה נהדר נותנות הרגשה מדהימה. חיוך בריא וקורון משפר את הביטחון באופן דרמטי במצבים אישיים ומקצועיים, וגם עוזר  להיות יותר מאושרים עם רצון כל הזמן לחייך. בארץ מובילים ברפואת שיניים ויש טיפולים רבים עם טובי הרופאים שגם במפתיע לא מרוקנים את הכיס. אז מהם הטיפולים הכי אופנתיים היום בישראל? כל מה שצריך לדעת על טיפולים קוסמטים שיש לשוק להציע.

 

רפואת שיניים קוסמטית – מה זה?

רפואת שיניים קוסמטית משתמשת בטכניקות שונות כדי לגרום לשיניים שלכם להיראות טוב יותר. טיפולי שיניים אלה נעזרים בטכניקות מתקדמות של ניקוי, בניה השלמה והבראה של השיניים בפה. בכל גיל ובכל מצב.רפואת שיניים קוסמטית מתמקדת בעיקר במראה השיניים המתבטא בדרך כלל בעת חיוך.

בעוד שרופאי שיניים צריכים תמיד לשים את בריאות השיניים במקום הראשון, ניתן לבצע שיפורים דרמטיים מבלי להזדקק להסרה מוגזמת של מבנה השן. הדמיית מחשב ועיצוב חיוך מאפשרים לרופא השיניים ולמטופל לעשות סימולציות כדי להשיג תוצאות צפויות יותר.

 

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים זה כרוך בהלבנת השיניים שלכם כדי להסיר כל שינוי צבע או כתמים על האמייל של השיניים. יש מבחר גדול של הליכי הלבנה בהתאם להעדפה ולתקציב. הלבנת שיניים פועלת רק על אמייל שיניים טבעי, כך שסתימות, כתרים או ציפויים לא ישנו את צבעם. לכן זה לא מתאים לכולם, התייעצות מעמיקה עם הרופא תעזור לכם לדעת אם זה הכיוון הנכון עבורכם. יש גם לזכור שאןי מדובר בפתרון נצחי אלא בהליך שצריך לטפח ולחזור עליו כמה פעמים.

 

מליטה

מליטה זהו שפכטל בצבע שיניים שיכול לתקן שבבים קטנים או שינוי צבע קל. הוא מעוצב למילוי חורים או שבבים בשיניים. לאחר מכן זה מוגדר חזק עם אור אולטרה סגול. הדבקה יכולה להשאר כמה שנים לפני שצריך להחליף אותה. זהו פתרון מעולה ומבריק ואם אתם תוהים לעצמכם איך משיגים חיוך מיליון דולר בפחות ממליון דולר אז הנה לכם הדבר עבורכם.

 

בניית שן מחודשת

עיצוב מחדש של השן או השיניים של המטופל. זה יכול להיות כרוך בשינוי המיקום, הצורה, הרוחב או האורך. זה דורש שיניים בריאות חזקות שכן זה כולל שיוף או שימוש בלייזר כדי להשיג את הצורה החדשה. לעתים קרובות נעשה שימוש בקווי מתאר עם הדבקה למילוי שבבים. אלה עשויים מקונכיות חרסינה וממוקמים על החלק הקדמי של השיניים. הם מודבקים על כל שן בודדת, משנים את הצבע והצורה ומספקים שינוי קבוע יותר מהלבנה או מליטה.

 

יישור שיניים שקוף

פלטות בלתי נראים הפכה לאופציה פופולרית מאוד ומשמשת ליישור שיניים.   משתמשת בסדרה של מיישרים בהתאמה אישית כמעט בלתי נראים ליישור שיניים בהדרגה ללא צורך בחוטי מתכת או סוגריים ויש להסירו רק לצורך אכילה, צחצוח

טיפולי שיניים