מהם הלוקים האופנתיים ביותר לבר מצווה באולם

אירוע בר מצווה הוא של פעם בחיים, לכן צריך להשקיע בו. מעבר לכל המסביב שכולל אולם, אוכל, הופעה ותוכן, הלוק של חתן בר המצווה הוא חשוב לא פחות, בעיקר שהוא נמצא בפרונט לאורך האירוע. לכן, חשוב להשקיע בחליפה של הנער החוגג. יש אופציות שונות ונציג לפניכם כמה מהן. כל אחת מתאימה לסטייל אחר לפי הטעם האישי. על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם. מזל טוב!

 

למה חליפה?

אירועים משפחתיים וחברתיים הם לא דבר יומיומי בעיקר כאשר מדובר בשמחה כמו בר מצווה. בעל השמחה לרוב יתלבש בצורה חגיגית ומרשימה בעיקר בגלל שהוא רוב ההצגה. כך גם בבר מצווה. חליפות לנערי בר מצווה הן חלק מהעניין, זה אירוע של פעם אחת ולכן כדאי להשקיע בו כולל עניין החליפה.

לא משנה איפה תכננתם לחגוג את בר המצווה בין אם בבית כנסת, בכותל, באולם, בגן אירועים ואפילו בטבע או בבריכה, תוכלו למצוא חליפה מתאימה ללוקיישין. החליפה תבליט את בעל השמחה משאר האורחים ותיצור תחושה ואווירה מיוחדת שהאירוע הוא לכבודו ושלו.

איזה לוקים יש?

חתני בר המצווה הם שונים זה מזה וכנראה שלכל אחד יש טעם שונה. לכן היום בשוק ניתן למצוא חליפות שונות בהתאם לטעם של כל אחד. יש חמש חליפות יחסית בולטות בשוק. החליפה הקלסית של ג'קט ומכנס אלגנט. ניתן למצוא אותה בשלל צבעים, או חלקים או עם תוספות ורקמות. חליפה נוספת היא מפשתן שנותנת אפקט של מראה יותר מרשים ומכובד.

ניתן ללבוש חולצה אלגנטית פשוטה חלקה או עם ציורים כמו פסים. לשלב איתה ג'ינס חדש ולקבל מראה שהוא גם וגם. כמו כן, יש אפשרות לרכוש חליפה שיש בה שלושה חלקים, חולצה וסט ומכנס. כאשר ניתן לרכוש את כולם באותו צבע או לשלב צבעים מתאימים כמו אפור וכחול כהה לדוגמא.

בנוסף להן, יש נערים שאוהבים מראה שהוא יותר פשוט וקליל. ניתן למצוא חליפת ספורט אלגנט ולהתאים לה נעלי סניקרס מרשימות. היתרונות בכך שהנער גם ירגיש יותר נוח לרקוד ולהשתולל על הרחבה.

לצד החליפות ניתן למצוא שלל אביזרים תואמים שיוסיפו למראה. כך ניתן להוסיף חגורה משתלבת, עניבות, פפיונים, שלייקס ועוד. יש את כולם בצבעים ובצורות שונות. חשוב לבחור פריטים שלא יכבידו ויאפשר לנער לזוז בחופשיות מבלי להתעסק באביזרים או שימנעו מימנו זאת.

 

בסיכומו של דבר

בר מצווה הוא אירוע של פעם אחת, לכן חשוב להשקיע בו גם מבחינת המראה. נער בר המצווה יכול ללבוש חליפות שונות בהתאם לטעם האישי שלו. כאשר יש חליפות יותר מהודרות מפשתן לדוגמא וכאלה קלילות יותר כמו ספורט אלגנט. לאלה ניתן להוסיף אביזרים שונים כמו פפיון, שלייקס ועוד. חשוב לבדוק שהדברים והלבוש נוחים לנער בר המצווה כדי שיוכל לנוח בחופשיות ולתזז על הרחבה.

עניבה