מבחר תיקי צד לגבר בסגנונות מגוונים

תיקים הם מזמן כבר לא פריט צדדי שמשתמשים בו לעיתים רחוקות. יותר ויותר אנשים הולכים עם תיק לעבודה, לנסיעות, או אפילו לסידורים ובילויים. תיקים התחילו להיכנס לאופנה ולעיתים יתפסו יותר את העין מפרטי הלבוש שלנו. תיק מחשב, תיק צד, או תיק גב מהודר יכולים להיות הפריט הכי יפה וחשוב בסביבה היומיומית שלכם.  כמו כן, הוא ישפיע לכם על מצב הרוח, ולכן כדי להשקיע בו.

 

איזה תיק לבחור?

ישנם סוגים רבים של תיקים, וכדי לבחור את הסוג והסגנון המתאים לכם, חשבו על השימוש הנפוץ בו תעשו בתיק. אם זה לעבודה, לסידורים, לטיול או מסמכים, כל שימוש יצריך מהתיק את הדברים הייחודיים לו. לדוגמא אם תצטרכו לשאת בתיק מחשב נייד, ודאי תצטרכו תיק גדול מספיק כדי שהמחשב יכנס בו, ולכן תיקים קטנים לא יבואו בחשבון. אך אם עיקר השימוש בתיק הוא למסמכים או ציוד קטן, תיק צד בהחלט יכול להספיק. לבחירת תיק צד לגבר – כנסו.

 

סוגי חומרים שמהם עשויי התיק

כמובן שיש הרבה סוגי חומרים שמשתמשים בהם כדי לייצר תיקים, אך ההמלצה היא ללכת על תיק העשוי מעור או בד חזק. תיק עור יהיה חסין לגשם, עמיד יותר בפני בלאי יומיומי, לא יקרע וישמור על היופי שלו לאורך זמן, בעוד שהוא יהיה בדרך כלל כבד יותר מתיק בד. תיק בד יהיה קל לנשיאה, אך ישחק מהר יותר, יקרע לעיתים תכופות ואף יהיה חדיר לגשם. כמובן שיש בדים חזקים המגיעים באיכותם גם לעור, אך עלותם יקרה.

 

איפה קונים תיק לגבר?

ישנם הרבה חנויות תיקים איכותיות, חנויות פיזיות או מקוונות, שנותנות אחראיות ואפשרות החלפה. בחרו מקום שיש לכם המלצה עליו, וחפשו חוות דעת מלקוחות אחרים שקנו בעבר. עשו השוואה כמובן בין מספר חנויות כדי להבין את המחיר ואת סגנונות התיקים. רוב החנויות יציעו מבחר גדול של תיקים, ולכן נסו להתמקד ולדעת מראש איזה סגנון אתם רוצים ומהו הצורך העיקרי שלכם בתיק.

 

כמה עולה תיק צד לגבר?

מחירי התיקים משתנים ותלויים באיכות הבד או העור, בגימור, בסוג המותג, ברמת הנוחות ובמשקל של התיק. תיקי צד יכולים לנוע החל מעשרות שקלים לתיק פשוט, ועד אלפי שקלים לתיק איכותי ויפה. ההמלצה היא לחפש את התיק שישמש אותכם לאורך זמן ולא יקרע או יתלכלך לאחר שימוש קצר, והמחיר הוא אינדיקציה טובה לאיכות התיק.

 

סיכום

התיק הפך לפריט לבוש בסיסי שיש להשקיע בו לא פחות מבגדים. ישנם הרבה סגנונות וסוגים של תיקים, חשבו קודם על השימוש העיקרי שיהיה לכם בתיק, נסו להבין האם מקום האחסון בתיק הוא הדבר החשוב לכם או הנראות החיצונית שלו, ובחרו תיק איכותי ממקום מומלץ שלא יתפרק לאחר מעט זמן.

איש עם תיק