כמה עולה אמן חושים לכל סוגי האירועים?

מעוניינים להפוך את האירוע ללא פחות מממש מיוחד? אירוע ממש מיוחד הוא אירוע שגם כולל אטרקציה לאירועים מהשורות הראשונות.

וכשמחפשים אחר אטרקציות לאירועים, מישהו חייב באותה הנשימה להזכיר גם אמן חושים לאירועים. כמה יעלה אמן חושים ומנטליסט לאירועים? בואו נברר ביחד.

אמני חושים מסוגלים לעשות הרבה יותר מאשר מעשי קוסמות. למעשה, אם אתם מעוניינים להזמין אמן חושים ומנטליסט לאירוע שלכם, כדאי לדעת שאתם מקבלים באותה החבילה גם קורא מחשבות וקורא שפות גוף. ככל שאמן החושים יהיה מנוסה יותר ובעל ותק רב, הוא יגבה מחיר גבוה בהתאם על המופע שלו. כמובן, חשוב גם להכליל את מרכיב הקהל. ככל שהקהל גדול יותר, כך המופע של אמן חושים יעלה יותר. אין לכם זמן לבזבז? כאן www.mxgems.com תוכלו למצוא דוגמה לאמן חושים לכל סוגי האירועים, קטנים או גדולים יותר.

 

מחירי מופעים של אמני חושים לאירועים קטנים

אמן חושים מתחיל ואינו מוכר בתעשייה, שמופיע בפני קהל קטן באירוע ביתי, גובה בערך 1,800 ₪. אם הוא קצת יותר מנוסה ובעל ניסיון בשטח, הוא עשוי לגבות בערך 2,500 ₪. בממוצע, אמן חושים מנוסה יגבה כ-5,000 על אירוע קטן וביתי. יחד עם זאת, חשוב גם לזכור שישנן דמויות שהן ממש ציבוריות ומוכרות. כמה יגבה אמן חושים מוכר בתעשייה על אירוע ביתי?

אמן חושים מוכר ומנוסה עשוי לגבות בין 7,000 ₪ ל-70,000 ₪ על אירוע קטן וביתי. לאחר שסקרנו כמה יגבה אמן חושים על אירוע ביתי קטן, בואו נדבר על אירועים גדולים יותר, אירועים בינוניים. כמה יגבה אמן חושים על אירוע בינוני ופרטי?

 

כמה עולה אמן חושים לאירוע בינוני פרטי?

אם אתם צריכים אמן חושים לבר מצווה, או אמן חושים שיופיע במסעדה או בכל לוקיישן אחר, הוא יגבה 2,300 ₪ – 3,500 ₪ בממוצע. אם מדובר באמן חושים מאוד מוכר וידוע, אולי אפילו סלבריטאי, הוא יגבה ממכם 5,500 ₪ – 155,000 ₪. נכון, הטווח הוא מאוד רחב, אבל ככה גם הם אמני החושים, הם רבים ומגוונים.

יחד עם אירועים קטנים ובינוניים, ניתן להזמין אמני חושים גם לאירועים גדולים, לאירועים עסקיים, אירועי ועד עובדים ועוד. אמן חושים מתחיל ושאינו מנוסה, יגבה ממכם בערך 5,000 ₪ עבור מופע בפני קהלים גדולים. יחד עם אמן חושים מתחיל, מגיעים גם אמני החושים המנוסים אשר יגבו כ-6,000 ₪ – 9,500 ₪ על אירועים גדולים.

 

טיפ למציאת אמן חושים בחסד עליון

אם אתם צריכים אמן חושים לאירוע, קטן או גדול, אנחנו ממליצים קודם לערוך השוואת מחירים ביניהם. תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר, מה שיאפשר לכם להשוות ביניהן. רק תזכרו, העיקר הוא לא לחסוך עלויות. העיקר הוא לקבל מופע טוב.

 

תשלום לפי שעה