כיצד כריות נוי לבית מוסיפות מבחינה עיצובית?

לא ברור לנו איך, אבל מסתבר שמסתובבים בינינו אנשים שאין להם כריות נוי בסלון.

אם תשאלו אותנו, אנחנו סבורים שמדובר באנשים שחושבים שכריות נוי משמשות לטעמי נוחות בלבד (למרות שאפשר להבין מהשם שלהן שזו לא המטרה העיקרית שלהן).

כדי לעשות סדר בנושא, נפגשנו עם מעצבת בתים שתספר לנו איך כריות נוי מוסיפות לחלל מבחינה עיצובית.

להלן כל הפרטים שקיבלנו:

 

רקע אודות כריות נוי

כריות נוי קיימות כבר עשרות ומאות שנים. בארמונות המלוכה אי שם בשנות ה-20 נעשה בהן שימוש צבעוני למדי והן הקנו לספות היוקרתיות והמעוצבות טאץ' נוסף של צבע. בזמנו, היה נהוג לעצב את חלל האירוח עם כמה שיותר צבעים חיים בגוונים הבאים:

  • אדום
  • צהוב
  • ירוק
  • כחול וכו'

הדבר הביא לכך שהכריות בתקופה ההיא אופיינו בעיקר בעיצובים של פרחים סגנוניים. כיום ישנן כריות נוי בעיצובים, צורות וגדלים שונים ומגוונים. רוצים לדעת איך כריות הנוי מוסיפות לבית היום, במאה ה-21? בבקשה, תמשיכו לקרוא.

 

  1. מאפשרות לכל ספה "משעממת" להיות ייחודית

יש לכם בבית ספה משעממת? כזו שיש לה צבע אחיד? זה לא משנה אם מדובר בספה בצבע חרדל, אדום, כחול ים או כל צבע אחר. אם היא בצבע אחיד, היא משעממת. כדי תוכלו להוסיף לה מבחינה עיצובית ולהפוך אותה לייחודית, אתם צריכים להוסיף לה כמה כריות נוי עם הדפסים שמתאימים לצבע הדומיננטי של החלל. חשוב שתשימו לב שההדפס כולל בתוכו את צבע הספה. כלומר, אם יש לכם ספה בצבע צהוב חרדל, אתם צריכים לבחור בהדפס פרחוני צבעוני שמשלב בתוכו את החרדל.

 

  1. מאפשרות להתאים צבעים בין רהיטים

לא פעם, אנחנו רוכשים ריהוט חדש לסלון מבלי לחשוב על השילוב שלו לפריטים הקיימים. הדבר, גורם לא פעם לכאוס מבחינה עיצובית. כלומר, לאי התאמה בין הצבעים השונים שבולטים בסלון. כדי לשנות את המצב, ניתן להוסיף כריות נוי קטיפה בצבעים שתואמים לריהוט החדש. כך בעצם מתאפשר לשלב את הריהוט החדש בחלל החדר ולאפשר לו להיות חלק בלתי נפרד מהעיצוב הנוכחי.

 

  1. מביאות חיים לבית

אנחנו רואים לא פעם תמונות שמעצבי בתים מפרסמים ובהם רואים את ה"לפני" וה"אחרי" של הסלון. ב-99.9% מהמקרים,  תמונת ה"לפני" היא משעממת ואפורה מבחינה עיצובית. כאשר התמונה של ה"אחרי" היא מאוד ססגונית ומלאת חיים. אתם בטח יודעים כבר למה – בגלל שהתווספו לעיצוב של החלל כריות נוי צבעוניות. כך שאפשר לומר שהכריות מביאות חיים מבחינה עיצובית ומאפשרות לחלל לקבל גוון אחר וחי יותר.

 

סיכום

אלו היו כל הפרטים שגרמו לכם להבין שכריות נוי מוסיפות לחלל מבחינה עיצובית. כעת, כשאתם יודעים זאת, נשאר לכם רק לבחור את כריות הנוי המתאימות לכם ביותר, אלו שיוסיפו לבית שלכם חיים וצבע. מאחלים לכם בחירה נכונה ומהנה!

כריות לבנות