2 יתרונות בהשכרת שמלת ערב לאירוע

אין אישה שלא אמרה לעצמה, לפחות פעם אחת בחייה לפני רכישת שמלת ערב – "אני בטוח אלבש את השמלה הזאת שוב, אז שווה לי להשקיע" ולמעשה היא עדיין מאוחסנת למעלה בארון בגדים בתוך שקית וואקום. אנחנו, הנשים לעולם לא נופיע עם אותו הבגד שוב לאירוע אז בטח לא עם שמלת ערב אלגנטית שרואים רק באירועים.

 

השכרת שמלות לכל אירוע

לעיתים יש תקופות שאנחנו מוזמנים לאירועים בקצב של כל כמה שבועות. חלק מהאירועים שאנחנו מוזמנות אליהם הם של משפחה קרובה או של חברים טובים וכל אירוע כזה טומן בחובו כמה פרמטרים – מתנה לבעלי האירוע, שמלה, נעליים, תסרוקת, איפור , תיק וציפורניים. באירוע הראשון זה עוד נחמד לבחור שמלה, נעליים וכך הלאה אבל כשמגיעים לאירוע השלישי וצפונה, זה יכול מעט להעיק. אך שבל הטווחים הקצרים עלינו להיות יצירתיות וכמובן גם לחשוב על הצד של החיסכון ברכישות שלנו. לכן כדאי לשקול את  MONEBELL – שמלות ערב להשכרה שהם מציעים.

 

2 יתרונות עיקריים להשכרת שמלת ערב

  • ההוצאה הכספית של תפירה מחדש של שמלה יכולה לעלות בסכום ששווה שמלת כלה. בנוסף התוצאה בתפירה לא תמיד יוצאת כמו שדמיינו מראש ואז מתחילים סבבי תיקונים שמבזבזים שמן יקר.
  • שמלה שכורה בסוף האירוע חוזרת לבעליה ואין את כאב הראש איך לאחסן בארון, עם שקית, בלי שקית? או שאולי כדאי למכור ביד 2? , אין התעסקות, היא חוזרת חזרה ל"בסיס האם".

 

איפה אפשר להתרשם משמלות מושכרות

ישנן חנויות רבות, תופרים ותופרות שמציעים השכרת שמלות לכל אירוע בין אם אישי שלכם או שאתם רק המוזמנים. גם באתרי האינטרנט השונים ניתן למצוא השכרת שמלות ערב בחנויות מקוונות כמו – www.monebell.co.il.  באתר ניתן להתרשם מהמבחר הקיים בחנות ולקבל עזרה וליווי על ידי אנשי המקצוע בחנות ולמצוא את מה שהכי מתאים לדרישות ולמידות הגוף של כל אחת.

 

אם מצאתי שמלה מושכרת אבל אני רוצה להוסיף אלמנטים כמו חרוז פנינה נוספים?

נתחיל בכך שאם כבר מוצאים שמלה מושכרת שעולה בקנה אחד עם הציפיות שלכן, כבר הרווחתם! כדאי להתייעץ עם החנות או התופר/ ת בעניין שינויים, יש כאלה שיסכימו וזה מקובל ויש כאלה שלא יסכימו. מה גם שזה תלוי בשמלה עצמה, מהם הדרישות אליה, האם היא נמצאת בטווחי מידות פופולריות וכו"'.

 

סיכום

תחום השכרת שמלות ערב בשנים האחרונות נעשה פופולרי יותר כי גם הלקוחות הבינו שבאמצאות השכרת שמלה הם יכולות לחסוך הרבה מאוד כסף ואת הכאב ראש של מה לעשות ביום של אחרי האירוע. בנוסף, היום יותר ויותר משכירי שמלות, החנויות או התופרים והתופרות, גמישים לביצוע תיקונים ו/או תוספות שמבקשות הלקוחות. אם כן יש רצון משני הצדדים וכשיש רצון, השמיים הם הגבול.

שלוש נשים