4 טרנדים חמים באופנת גברים              

אופנה באה והולכת ולא תמיד יש לנו את הסבלנות לבדוק מה הטרנדים החמים לגברים בתקופה הנוכחית.

אפשר לבדוק זאת בדרך הארוכה ולשאול חברים, מכרים וקולגות מה מתאים ללבוש ליום יום או לאירוע.

או שאפשר ללכת בדרך הקלה יותר – לקרוא את המדריכים  האינטרנטיים שמספקים את כל המידע בנוגע לאופנה הנוכחית.

 

אם הגעתם לכאן, כנראה שבחרתם בדרך הקלה (וטוב שכך). אנחנו עשינו עבורכם את הבדיקות המקיפות וריכזנו עבורכם את 4 הטרנדים החמים באופנת הגברים שכדאי שתכירו:

  1. מכנסי סקיני

אם היה נדמה לכם שהם כבר יצאו מהאופנה, כדאי שתחשבו שוב. הסקיני כאן כדי להישאר, ובכל עונה הם מתחדשים ומשתנים. הטרנד החם בגזרת הסקיני כולל את 2 הפרטים הבאים:

  • קרעים

סקיני עם קרעים נחשב היום לפריט בסיסי בכל ארון, אפשר לבחור בסקיני עם מעט קרעים או עם יותר, בהתאם לסגנון שלכם וליציאות שלכם (בין אם למקום העבודה או ליציאות בערב וכו')

 

  • כיסים

גברים ידועים כאוהבי כיסים. אפשר להניח בהם הכול וזה פשוט נוח, אבל לא רק, זה גם יפה.
בקיצור, בקניה הבאה של סקיני, תבדקו שיש לו כיסים. בדרך כלל מדובר במכנסיים שעשויים מג'ינס נמתח.

 

  1. סניקרס

אנחנו לא צריכים לספר לכם שסניקרס זהו פריט שאפשר למצוא בכל חנות אופנה לגברים. כבר כמה שנים שהם מלווים אותנו, לאירועים, לעבודה, יציאות ומה לא.
אפשר לבחור אותם בצבע לבן, שחור או צבעוני, העיקר שיהיה לכם סניקרס בארון.
חשוב מאוד לשים לב שאתם משלבים את הסניקרס עם סקיני ולא עם מכנסיים רחבים, שימו לב לפרט הזה, בגלל שיש מי שטועים ועורכים שילובים של סניקרס שלא מתאימים במיוחד.

 

  1. חולצה מכופתרת

אם יצאתם לאחרונה לרחוב, בטח ראיתם שהטרנד שנמצא על כל גבר שני בישראל זו החולצה המכופתרת. אפשר לבחור אותה בהדפסים שונים או בצבעים אחידים ומומלץ ללבוש אותה באחת מהדרכים הבאות:

  • חולצה פתוחה עם טריקו מתחת

אפשר ללבוש את השילוב הזה לאירוע, יציאה או ביום יום.
ניתן פשוט לבחור את החולצה המתאימה למקום שאליו אתם יוצאים. שימו לב שאתם משלבים את הצבעים של הטריקו בהתאם לחולצה המכופתרת שמעל, אחרת כל המאמץ פשוט לא שווה את זה.

 

  • חולצה סגורה עם כפתור עליון פתוח

באפשרות זו, מומלץ שלא ללבוש מתחת לחולצה המכופתרת גופיה או חולצה נוספת, אלא להשאיר כפתור או שניים פתוחים (מלמעלה כמובן) ולחשוף את החזה.

 

  1. חולצת פסים

אי אפשר לסיים את המדריך שלנו מבלי להזכיר את חולצת הפסים שכבשה את הארונות של גברים ברחבי הארץ והעולם. זה הטרנד החם ביותר כבר כמה שנים שפשוט מסרב לעזוב, וטוב שכך, אנחנו די אוהבים אותו ונשמח להמשיך ולאמץ אותו.

 

דוגמן