טרנדים אופנתיים וחמים לחורף קר

החורף מגיע, ואתו הרצון של כולנו לחדש את המלתחה.

לפריטים הרבים שקיימים בלבוש החורף יש פוטנציאל גדול ויחד אתם אפשר להרכיב מגוון רחב של התאמות ליצירת הלוק המושלם.

יש כמה דברים שחשוב להכיר לפני שמרכיבים את הלוק החדש, כדי לוודא שאנחנו לא חורגים מידי מהאופנה המקובלת.

כמובן שאת הפריטים ניתן להשיג בקנייה ברשת, בלי צורך לצאת מהבית.

 

  1. מה הכי חשוב לדעת לפני שמתחילים להרכיב את המלתחה לחורף הקרוב?

ראשית כל חשוב לזכור שטרנדים של אופנה באים והולכים. אם החיסכון חשוב לכם נסו לא ללכת דווקא על הפריטים הכי מיוחדים כיון שסביר להניח שהם אלו שיהיו הראשונים לצאת מהאופנה. לכו על דברים שנראים לכם אלגנטיים יותר כדי להבטיח שהם יישארו בארון שלכם למשך זמן רב יותר.

בקניית הפריטים חשוב לשמור על התאמה מסוימת בין הפריטים ולהתחשב במה שכבר קיים לפני שקונים מוצר חדש. חבל שתמצאו את עצמיכם עם כובע מהמם שלא משתלב עם השמלה החדשה שקניתם באתר של באבי שופ תוכלו להתאים מגוון רחב של פריטים ליצירת הארון המושלם לחורף.

 

  1. מה הטרנדים החמים לחורף הקרוב?

  • כובעים – כולנו רק רצים תירוץ כדי לשים את הפריט הזה שיכול לשבור כל מראה משעמם. אז בטח תשמחו לדעת שגם בחורף הזה, הכובעים שוב נמצאים בקדמת הבמה. אתם לא צריכים לחכות שיתחיל הגשם כדי להוציא אותם מהארון.
  • בלייזרים – מזג האוויר בבוקר לא הכי ברור לכם? אתם לא רוצים לקחת מעיל אבל עדיין קריר כשאתם יוצאים מהבית בבוקר? בדיוק בשביל זה הבלייזרים חזרו ובגדול. הפריט המתאים ביותר לחמם אתכם ביציאה מהבית, בלי לגרום לכם למות מחום שעה אחר כך.
  • עיצובים שוברי שגרה – בין אם מדובר על פריטים מנומרים, עיצובים גיאומטריים או המראה החאקי עם הלוק הצבאי. בגדים עם עיצוב מיוחד תמיד מהווים את הדבר החם ביותר, וגם בחורף הזה תוכלו ליהנות מפריטים שישברו קצת את השעמום של היומיום.

 

  1. איך אפשר להשיג את הטרנדים של האופנה בלי לקרוע את הכיס?

כולנו רוצים מצד אחד להיות עם הפריטים הכי חדישים ולהיראות בדיוק לפי צו האופנה העדכני אבל העלויות הכלכליות יכולות להיות כבדות. בדיוק בשביל זה נסו לקנות פריטים שלא ישאירו אתכם עם חור בכיס. אקססוריז כמו כובע בולט או בלייזר מתאים יעניקו ללוק שלכם חידוש מרענן, בלי צורך לחדש את ארון הבגדים שלכם.

 

  1. מילה לסיום:

חידוש המלתחה בחורף הוא צעד שכל אחד מאתנו רוצה לבצע. כמות הפריטים החדשים המוצעים היא אינסופית ודבר היחיד שעליכם לעשות הוא פשוט לבחור מתוך המגוון הגדול. הקפידו על בחירה נכונה של פריטים וחשבו מה בדיוק מתאים לצרכים של החורף ולא רק נראה טוב. לעיתים, גם מספר קטן של פריטים ישדרג את המראה שלכם בצורה משמעותית.

 

שתי גברים