6 טיפים להזמנת בגדים אונליין

הזמנת בגדים באינטרנט היא כבר מזמן הדרך הפופולארית ביותר להתחדשות בביגוד חדש והיתרונות ברורים – לרוב יש את כל המידות וכל הצבעים, האופציות בלתי נגמרות, המחיר זול יותר, לא צריך לקום מהספה וזה פשוט, קל וכיף.

עם זאת יש הרבה פספוסים וכדאי לעשות סדר בטיפים להזמנת בגדים אונליין.

אמינות

היום יש המון אתרים בעיקר של בגדי נשים אונליין ולצערנו יש מתחזים רבים ששינו את שם המשחק. מזהירות של כייסים ברחובות אנחנו עוברות להיזהר מגניבות ברשת. שימו לב שיש אתרים שרק לוקחים את הכרטיס אשראי וישלחו מוצר אחר או כלל לא. שימו לב שאתן מזמינות מאתר אמין עם אייקון של מנעול בשורת הכתובת שלו וששמעתן עליו או ראיתן ביקורות טובות.

 

קנו מאתר שנראה טוב

כדי לא לפספס וליפול על בגדים לא איכותיים השתמשו באינטרנט כפי שאתן מסתובבות בקניון, לרוב תעדיפו להכנס לקנות בחנות יפה, מושקעת, מסודרת ונקייה. אתרי אינטרנט צריכים לקבל את אותו היחס. אתר או חנות שמכבדים את עצמם ישקיעו באתר יפה, עם מספר תמונות איכותיות, פירוט הרכב החומרים, הוראות כביסה, טבלת מידות וכו'…

 

איך המוצר מגיע אליכן

ההבדל המהותי בין קנייה פיזית לקנייה אונליין הוא שהמוצר מגיע אליכן. שימו לב לתקנון המשלוחים וההחזרות של האתר. מה אופציות ומחירי המשלוח, שימו לב שעלות המשלוח היא הגיונית ושהאתר לא מרוויח עליכן דרך המשלוח.
מדיניות החזרות – תוך כמה זמן אפשר להחזיר ובאיזה דרך, האם אפשר לקבל החזר או זיכוי.
שימו לב לפרטים אלו לפני שאתן מזמינות.

 

תמונות ברורות ותיאורים מפורטים

לפני שאתן קונות ובמיוחד בגלל שאין אפשרות למדוד את הבגד שימו לב לכל הפרטים והשוו לביגוד שכבר יש לכן, למשל אם הבד שמצוין הוא בד שאתן אוהבות ושנעים על הגוף.
תמונות של דוגמנית עם אותו הבגד ייתן לכם הבנה ברורה יותר לגביי איך הבגד נראה על הגוף מאשר תמונה של הבגד לבדו.

 

ביקורות

באתרים רבים ישנה אופציה של ביקורות ככה אתן יכולות לדעת בדיוק איך הבגד נראה שהוא מגיע, כי גם שהאתר אמין ואיכותי לפעמים דברים נראים אחרת במציאות ותחת עדשת מצלמה בסטודיו.
תוכלו לבדוק מה לקוחות אחרים שכבר הזמינו העלו, האם אהבו, אולי המידות קצת שונות מהמתואר. השתמשו בזה וכשאתן מזמינות העלו גם זה יכול לעזור לאחרות.

 

אבטחה

כפי שכתבנו קודם שימו לב שאתן מזמינות באתר אמין בלבד עם אייקון של מנעול בשורת הכתובת, כשאתן מגיעות לסיום התהליך הפרטים היחידים שאתן צריכות לתת הן – שם, כתובת, מייל, טלפון ופרטי כרטיס אשראי.

 

לסיכום

תהנו מבחירת הבגדים המתאימים במיוחד בשבילכן, מחירים ומבצעים. בדקו לפני שאתן מזמינות ותתחדשו1

 

אתר קניות