הכירו את קולקציית המגפיים של 2021

בין אם את מחפשת מגפי נשים לעבודה וליום יום ובין אם מגפים אלגנטיים ליציאה, הכירי את קולקציית המגפיים המרשימה לחורף 2021 וקבלי מספר טיפים לבחירה נבונה.

 

היופי במגפי נשים

Adiss יצאו לאחרונה בקולקציה חדשה של מגפי נשים אלגנטיים לכל המידות ובמחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס. החורף הזה ייראה לך לגמרי אחרת כשתצעדי עם המגפיים החדשים לעבודה ומגפיים יוקרתיים ומרשימים ליציאה בערב. אם את מחפשת יופי לצד נוחות, רכות לצד חוזק ואיכות מקסימלית התרשמי מהקולקציה החדשה לשנת 2021.

 

הקולקציה החדשה לחורף 2021

בחנות המקוונת של אדיס ניתן לרכוש בקלות את המגפיים הכי חמים והכי יפים לחורף 2021. למשל, מגפי מלבורן המושלמים מעור, בצבע שמנת ובאורך הקרסול עולים רק 239 ש"ח. המגפיים מעניקים נוחות מקסימלית לרגליים בשל הסוליות הנוחות שלהן וניתן לנעול אותם עם ג'ינס צמוד בכל צבע ולהיראות במיטבך.

אם את מחפשת מגפיים קלאסיים עם פשטות אלגנטית עד הברך, מגפי טאלין יהיו הבחירה הנכונה. אלו מגפיים שחורים דמויי עור עם סוליית טרקטור וקשירת שרוכים מאחור שיעניקו לרגלייך נוחות ורכות תוך הכנסת הרגליים בקלות מבלי להיאבק במגפיים. ניתן למצוא באתר של אדיס מגפיים כאלו רק ב-299 ₪.

אם את מחפשת מגפיים על עקב (4 ס"מ) נוחים ומתאימים ליציאה לבילוי וגם לעבודה, הכירי את מגפי שרלוט המגיעים ב-3 צבעים: חום בהיר, לבן ושחור. אלו מגפי קרסול עם סוליה מרובעת קדמית המתאימים לכל בגד ועולים רק 219 ₪.

רוצה מגפיים עם עקבים (7 ס"מ) באורך הברך ליציאה בערב שיהיו מושלמים עם מכנס צמוד או שמלה? לא תוכלי להתעלם ממגפי קולרדו עם החזית השפיצית שישדרגו את המראה שלך רק ב-289 ₪. בקליק אחד תוכלי לרכוש באתר בצורה מאובטחת דרך פייפאל ולקבל את המגפיים לביתך במשלוח חינם מהיר תוך 5 ימי עסקים.

 

טיפים לבחירת המגפיים הנכונים

כאשר קונים מגפיים חדשים הדבר הראשון שמרשים הוא החזות שלהם. כולנו מחפשות מגפיים יפים, שיקיים, אלגנטיים שיתאימו לנו לפרטי הלבוש ליום ולערב. רק לאחר שאנו בוחרות את המגפיים שנראים לנו אנו מודדות ובודקות את הנוחות של הגזרה, העקב והתנועה. כאשר קונים בקנייה מקוונת לא ניתן למדוד את המגפיים, אך הפירוט שלהם מבחינת המידות והנוחות יכול להרגיע אותנו וכן תמיד אפשר להחליף. למעשה הקנייה המקוונת מאפשרת לנו לא לבזבז זמן מיותר והתרוצצויות בין החנויות במיוחד שלאור מגפת הקורונה סגורות. תהי בטוחה שכאשר את קונה מגפיים שהם מותג, תקבלי עליהם אחריות והם יהיו בדיוק מה שאת מחפשת. לפיכך, כאשר קונים מגפיים באופן מקוון צריך שיהיה גם שירות לקוחות עם מענה טלפוני שיעניק שירות מיידי. ישנן נשים המזמינות פרטי לבוש ומגפיים מחו"ל ונתקלות בבעיות אספקה ומשלוח לאחר ששילמו וממש אין להן עם מי לדבר.

 

נעל אופנתית