הכירו את סדרת Genesis של גרילי הגז של weber

חברת וובר מוכרת מיליוני מכשירי גריל גז ברחבי העולם כבר משנות השישים. חברת די אנד אס, המשווקת גרילי גז בישראל כבר שלושה עשורים, גאה להיות המשווקת הבלעדית של הגרילים האיכותיים בעולם ולהציג לכם את סדרת הגרילים האיכותית – ג'נסיס.

 

מסע בזמן – הגריל שהומצא לפני עשרות שנים ממשיך להוביל את החידושים בתחום

גריל הגז הראשון בסדרת ג'נסיס, שפותח על ידי חברת וובר, הוכיח את עצמו כהמצאה פורצת דרך, שהפכה לאייקון מעורר השראה. ההוכחה הטובה ביותר לכך, היא שעברו מאז כבר 40 שנה והגרילים מסדרת ג'נסיס עדיין כאן איתנו, מככבים ברשימת הגרילים הנמכרים ביותר בעולם.

 

איך זה קרה?

הגריל הראשון מסדרת ג'נסיס, היה גריל גז ייחודי, מפני שהמפתחים בחרו להשתמש בטכנולוגיה חדשה, שאפשרה שימוש בגריל גז ללא התלקחויות ולהבות, שאפיינו את הגרילים האלה עד אז.

כיום אפשר למצוא לא פחות מ-9 דגמים שונים בסדרה האיכותית, הנבדלים זה מזה בגודלם, מורכבותם והמחירים שלהם.

הסדרה כוללת דגמים פשוטים יחסית, כמו למשל דגם Genesis II E-310IL Crimson, שיש לו 3 מבערי נירוסטה טורבו, עם פטנט רשום וטכנולוגיה חדשנית, אחריות של לא פחות מ-10 שנים ושטח צלייה רחב במיוחד.

לצד כל אלה, הגריל ה"פשוט" הזה משתמש במכיל נוח לאיסוף שומנים הממוקם בתחתיתו ומאפשר לבעליו תחזוקה וניקיון נוחים ויעילים.

לצורך שמירה מקסימלית על איכות המכשיר ורמת העיצוב הגבוהה, גוף הגריל עשוי יציקת אלומיניום, משולבת אמייל  ופורצלן, המאפשרים צבירה של חום בתוך המכשיר, מסייעים לצלייה יעילה ואיכותית חוסכים בהוצאות הגז.

רשתות הצלייה עשויות מברזל יצוק וגם הם מצטיינות באגירה ופיזור אחיד של החום.

בנוסף, תמצאו במרכז המכסה של הדגם הזה, מד טמפרטורה שמסיע לשליטה בתהליך הצלייה, קומה נוספת המשמשת לחימום והפשרה, מגוון אפשרויות עישון וצלייה ואפילו 4 גלגלים לניוד נוח וקל של הגריל.

 

קטגוריית הפרימיום של סדרת ג'נסיס

דגמי הפרימיום של סדרת ג'נסיס מגיעים עם מאפינים מפנקים ועשירים אפילו יותר מהדגמים האחרים בסדרה.

דגם Genesis II LX S640IL לדוגמה, אחד הנמכרים ביותר בין כל הדגמים של חברת וובר, מצוייד בלא פחות משישה מבערי נירוסטה טורבו, כירת צד חזקה במיוחד, כדי שתוכלו גם לבשל ולטגן לצד הצלייה בגריל. שטח הצלייה עומד על לא פחות מ 102X48 ס”מ, כדי שתוכלו להכין ארוחה לגדוד אם תרצו, מה שלא מפריע לצריכת גז נמוכה וחסכונית.

גוף הגריל העצום עשוי יציקת אלומיניום ונירוסטה, אורג את החום ומייעל את פעולת הצלייה וזה לא הכל: הגריל מצוייד גם ברשתות נירוסטה איכותיות ועמידות, מקום ייעודי לאחסון מיכל הגז, ארונית אחסון נוספת בתחתית המכשיר, ווי תליה לאביזרים שונים, מד טמפרטורה לשליטה מקסימלית בצלייה, קומה נוספת לחימום והפשרה, פיזור חום בטכנולוגיה ייחודית ועוד.

 

לסיכום

בין אם אתם מעוניינים בגריל גז פרקטי ואיכותי, שעושה עבודה מעולה ושומר עבורכם על נוחות והנאה מקסימלית מהצלייה והאכילה ובין אם אתם אנשי הפרימיום, שאוהבים את הטוב ביותר, מעוניינים בטכנולוגיות הכי חדישות ומושקעות ובגריל מעוצב עם כל התוספות – אין ספק שתמצאו את מבוקשכם בסדרת ג'נסיס האיכותית.

מנגל