הטרדנים החמים של רהיטים לבית עבור שנת 2022

לפני שאתם יוצאים לקנות בגדים, נעליים או אקססוריז, אתם מתעדכנים באופנה הנוכחית, נכון? אם כך, גם לפני שתצאו לקנות רהיטים לבית לשנה החדשה, אתם צריכים להתעדכן באופנה הנוכחית ובטרנדים החמים.

אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, אנחנו יכולים להרגיע אתכם שהגעתם למקום הנכון.

בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הטרנדים החמים של הרהיטים לבית לשנת 2022 שאסור לכם לפספס.

 

טרנד מספר 1 – שילוב של עץ וצבע

מתכננים לקנות שידה? מיטה זוגית? אולי שולחן לסלון? כדאי שתדעו שהרהיטים לשנת 2022 מתאפיינים בשילוב של צבע עם עץ. כך שכשאתם מחפשים רהיט כלשהו, אתם צריכים לבדוק מהו הצבע שמשתלב עם העץ. אם למשל מדובר במיטה זוגית, אתם תוכלו לראות שחלקים מסוימים של המיטה מורכבים מעץ (בדרך כלל בצבע בהיר) בזמן שחלקים אחרים צבועים בצבעים שונים (בדרך כלל צבעים בהירים בסגנון לבן, שמנת, ורוד בייבי וכו'). כך שזהו טרנד שחשוב שתכירו, כי קנייה של רהיט שעשוי רק מעץ בלבד עלולה להשאיר אתכם אי שם ב-2020.

 

טרנד מספר 2 – ארונות הזזה

שנת 2022 יודעת שאתם הולכים ללבוש את הפיג'מה לעיתים קרובות (כפי שהיה בשנים הקודמות). רגע לפני שתמצאו את עצמכם בבידוד נוסף, כדאי שתדעו שאתם צריכים שיהיה לכם ארון הזזה. הטרנד החם של 2022 מאפשר לכם לקנות רהיטים שהם לא רק יפים לעין, אלא הם גם נוחים לשימוש. במקום שתפתחו כל רגע את דלתות הארון ותוציאו ממנו עוד פיג'מה בגלל שאתם מעבירים בידוד במשך ימים ארוכים, אתם תצטרכו פשוט להזיז את הדלת בקלות ובנוחות.

 

טרנד מספר 3 – רהיטי עץ בגוונים בהירים

זה לא משנה אם אתם מתכננים לקנות את הרהיט החדש שלכם בחנות מטבח, חנות ארונות או חנות מיטות. אתם צריכים לדעת שהרהיט הבא שלכם צריך להיות מעץ בלבד. אם בעבר היה טרנדי לקנות מיטה משולבת עם ברזל או פלסטיק, היום שולט העץ. כל הפן הטבעי חוזר ובגדול, כך שאתם צריכים לבחור ברהיט עץ בגוונים בהירים, למשל:

  • גווני שמנת
  • גווני תכלת
  • גווני ורוד פסטל

 

טרנד מספר 4 – סגנון וינטג' מעודן

הווינטג' חזר אלינו בשנים האחרונות והוא בחר להישאר גם לשנת 2022. כך שאם אתם מתכננים לקנות ספה, מיטה או כל ריהוט אחר, תדעו שסגנון הווינטג' הוא הטרנד החם של השנה ויש סיכוי טוב מאוד שהוא יישאר כאן לעוד תקופה ארוכה, כך שהבחירה בו תהיה לכם משתלמת. גם כאן, הצבעים השולטים לשנת 2022 הם עדינים וכוללים גווני שמנת ועד פסטל.

 

סיכום

קנייה של רהיטים לבית בשנת 2022 צריכה להיעשות רק לאחר היכרות מעמיקה עם הטרנדים שצוינו לעיל. עכשיו, כשאתם בקיאים בהם, אתם יכולים לבחור את הרהיט המתאים לכם ביותר שיהפוך את הבית שלכם לאופנתי ועדכני.

ספה