בריכה בבית: סקר שוק על סוגי הבריכות הטרנדיות ביותר

בריכות שחייה פרטיות הם כבר לא נחלת חלקם של העשירים בלבד.

בשנים האחרונות בריכות פרטיות הפכו לטרנד גובר אצל מעמד הביניים.

ייתכן כי הסיבה לכך היא שהעלויות פחתו, והמחיר ביחס למחירי הדיור של היום כבר לא נראה כמו הוצאה כל כך גדולה.

בנוסף, לאלו מכם ששוקלים להתקין בריכה פרטית, כדאי לדעת שהבריכה יכולה להוסיף לערך הבית.

כך שגם אם השקעתם הרבה כסף זאת השקעה שמשלמת את עצמה.

לאור הביקוש ההולך וגדל יש היום מספר סוגי בריכות שהפכו ליותר ויותר פופולריות בקרב אלו המבקשים להתקין בריכות פרטיות בחצר ביתם, נתייחס לכמה מהן:

 

בריכה מתועשת

בריכה מתועשת היא בעצם בריכה מוכנה מראש. כלומר שכל הרכיבים שלה מיוצרים קודם במפעל לפי מידות מדודות וקובעות מראש, כך שנשאר רק לחפור את הבריכה בחצר.

הבריכה המתועשת עשויה משלד שעשוי לרוב מפלדה או בטון ועליו יש איטום/ציפוי העשוי מויניל או לוחות PVC. הבנייה של בריכה מסוג זה היא מאוד מהירה ויחסית זולה לעומת בריכות בטון ולכן היא מאוד פופולרית בקרב הציבור הישראלי.

 

בריכת בטון

הבריכה הכי יציבה ואיכותית שקיימת היום בשוק ולכן היא גם הכי יקרה, בעיקר בגלל עלות החומרים המשמשים לבנייתה.

הרבה אוהבים את הבריכות האלו כי הציפוי שלהם נעשה גם היום בעזרת פסיפס שמאפשר עיצוב ייחודי ואיכותי, למרות שלמי שרוצה אין בעיה גם להשתמש בציפוי PVC או קרמיקה. בנוסף, היום העלויות גם פחתו מכיוון שניתן להכין את הבריכה מראש, כלומר לא בבית הלקוח ובכך להוריד את זמן הבנייה בבית הלקוח.

 

בריכות עץ

בריכות אלו צברו תאוצה בשנים האחרונות בארץ. בעיקר בזכות העלות הנמוכה שלהם לעומת בריכות בטון. הבריכות עשויות מקורות עץ שמשולבות זו בזו.

החיסרון העיקרי בבריכות מסוג זה הוא שהגדול שלהם מוגבל וגם הגובה שלהן הוא מעל פני הקרקע ויש צורך בציפוי דק מסביב.

 

בריכות פיברגלס

בריכות פיברגלס הן בריכות שהיתרון שלהן הוא שהן הכי מהירות לבנייה. תהליך הבנייה שלהן מאוד פשוט וקל מכיוון שהן בריכות שמוכנות מראש וכל מה שנותר הוא להכין את התשתית בחצר הבית על מנת להתקין את הבריכה כראוי.

גם העלות של הבריכה הזאת היא יותר זולה מאשר של בריכות בטון.

 

כיסוי לבריכה

היום כל בריכה חייבת לבוא עם כיסוי לבריכה. זה לא רק למטרת נוחות או כדי לחסוך בהוצאות ניקוי וכדומה אלא גם לצרכי ביטחון במיוחד בבתים בהם יש ילדים קטנים.

כמו שיש היום הרבה סוגי בריכות, יש היום גם הרבה מאוד סוגי כיסויים לבריכות ולכן חשוב לנו להתייחס אליהם. חשוב לדעת שלא כל כיסוי הוא בטיחותי גם אם הוא פונקציונאלי ומתאים לבריכה.

הסוגים השונים של הכיסויים הקיימים היום בשוק מאפשרים לכם לבחור ממגוון אופציות שונות כך שבטוח תמצאו משהו שיתאים לכם מבלי לקלקל את העיצוב של הבריכה ואת נוחות השימוש בה.

 

ווילה