לאילו דגשים יש לשים לב בבחירת שמלת כלה במידות גדולות?

מידות הפלאס סייז הן לא הדבר הכי פשוט למצוא, לצערנו בחברה של היום קיים קושי ברור במגוון המידות שחברות הבגדים מציעות. גם בעולם שמלות הכלה המאבק על האינקלוסיביות ממשיך וטווח המידות מתרחב עם הזמן. אם את כלה שמחפשת שמלות כלה במידות גדולות כדאי שתשימי לב לדברים הבאים בחיפוש אחר שמלת הכלה.

 

מהן שמלות הפלאס סייז?

שמלות כלה במידות גדולות הן שמלות כלה שנכנסת לקטגוריות המידות של הפלאס סייז. הפלאס סייז הוא הגדרה למידות בגדים בערך ממידות 44 ומעלה. את בגדי הפלאס ניתן למצוא באופן מצומצם בחנויות בגדים בגלל מגוון סיבות.

הפלאס סייז יותר קשה להשגה בגלל תופעה שבה חברות הבגדים מייצרות טווחי מידות מצומצמים ו"נפוצים" יותר ובכך מזניחות חלק מהקונות הפוטנציאליות, תופעה דומה קורית בעולם האיפור עם טווח גווני העור שחברות מציעות. התופעה הועלתה למודעות החברתי ומשנה לשנה חברות בגדים רבות מתחילות לייצר בגדים לטווח מידות רחב יותר, אך המצב עוד לא לגמרי תוקן ונשים רבות מתקשות למצוא בגדים שמתאימים להם ברשתות הגדולות.

 

איפה ניתן למצוא מידות פלאס סייז?

את מידות הפלאס סייז ניתן למצוא היום במגוון חנויות בגדים וקולקציות יעודיות, רבות מבחרות הבגדים מייצרות ליין ספציפי שמכוון למידות גדולות כדי לייצר גיוון במידות. למזלנו בעולם שמלות הכלה המצב מעט שונה- בזכות כך שרוב שמלות הכלה נתפרות לפי הזמנה או מיוצרות בכמויות קטנות ניתן ליצור התאמה יותר טובה במידות השמלה.

לבגדי היום יום אנחנו ממליצים על התמקדות במותגים המציגים דוגמניות וקולקציות במידת פלאס, בין אם באתרים השונים או בחנויות הבגדים. את שמלות הכלה במידות הפלאס ניתן למצוא אצל מעצבים שונים ברחבי הארץ והעולם, רבים מהמעצבים מציעים קולקציות פלאס סייז או שהם מציעים התאמה במידות לחלק או לכל השמלות שבסטודיו.

 

למה צריך לשים לב כשבוחרים שמלה פלאס סייז?

הדבר הכי חשוב לשים לב אליו בבחירת השמלה היא לא להתפשר על הטעם וההעדפות שלך רק כי השמלה מתאימה במידותיה. רבות מנשות הפלאס סייז מרגישות לחץ מסוים לקחת שמלה שהן פחות אוהבות מחשש שלא ימצאו עוד שמלות שמתאימות במידה, שימי לב שאת לא מתפשרת על אף פרט בשמלה המיוחדת ליום המיוחד שלך.

השמלה אמורה להתאים למידותייך, להחמיא לגזרתך ולענות על כל הציפיות והחלומות שלך- אל תתפשרי על פחות, פשוט עברי לסטודיו המציע מבחר שמתאים לך.

 

לסיכום

שמלות הפלאס סייז הן שמלות הכלה במידות הגדולות- לרוב פלאס נחשב לכל מה שמעל מידה 44. החיפוש אחר שמלת הכלה הוא לא קל לאף כלה ובמיוחד לכלות שהמבחר ההתחלתי בשוק למידותיהן קטן יותר. ביחרי בסטודיו שמציע קולקציות ושמלות כלה במידות הפלאס סייז ואל תתפשרי- מצאי שמלה שתהיה בול!

לאילו דגשים יש לשים לב בבחירת שמלת כלה במידות גדולות?