אילו טיפולי אסתטיקת שיניים קיימים כיום?

החיוך שלנו מקרין הרבה כלפי חוץ, כמה פעמים יצא לך לקבל חיוך מאדם אחר ומיד להרגיש טוב ונעים יותר? ואם חיוך הוא דבר חיובי וכיפי למה שהוא לא יהיה מושלם? חיוך ישר ונקי, אסתטי ולבן מסייע למראה מושלם ונעים מאוד לסביבה שלנו, איזה טיפולים אפשר לעשות בשביל החיוך המושלם?

 

טיפולי שיניים

טיפולי שיניים אומנם נשמע כמו משהו שאתם ממש לא רוצים לעשות אך עבור החיוך המושלם דווקא לא מעט אנשים ירוצו למרפאה. טיפולי אסתטיקת השניים נמצאים במגמת התקדמות ועלייה חדה בשנים האחרונות ומגוון טיפולים כמו יישור שיניים, תיקון סימטריה, יישור קו חיוך, קו החניכיים ופרופורציות עלו לקדמת הבמה והם משחקים תפקיד משמעותי במרפאת מיי ארט לוק.

 

 יישור שיניים שקוף

כולנו מכירים את יישור השיניים על ידי גשר – קוביות ברזל הדבוקות לשיניים אחת אחת ומחוברות בגומיות, ילדים רבים עברו את שלב הגשר בחייהם וסבלו ממנו רבות הן מבחינת מראה וביטחון עצמי והן מבחינת כאב, התעסקות, לכלוך בשיניים ועוד. ההמצאה החדשה של יישור שקוף לשיניים נותנת מענה לילדים ולמבוגרים שנרתעים מהטיפול בגלל העניין האסתטי, את יישור השיניים השקוף ניתן לעשות בשתי שיטות עיקריות:

  1. באמצעות סמכים שקופים מפלסטיק או סיליקון אשר מדביקים גם כן על השיניים כמו גשר רגיל במקום סמכי אלומיניום המסורתיים.
  2. שיטת אינויזליין מתקדמת – פלטות שקופות המודפסות בהתאם למנשך האישי של כל מטופל אשר מרכיבים על השיניים ל 22 שעות ביממה והן מזיזות באיטיות את השיניים למקומן.

 

ציפוי שיניים

מלבד יישור והשתלות שיניים אשר הם תהליכים חשובים הן למראה והן לבריאות הפה יש עוד דרך להשיג חיוך יפה –  ציפוי שיניים. כיום ניתן ליצור ציפוי חרסינה שהוא דקיק אך חזק, את הציפוי מלבישים ומדביקים על השיניים הקיימות והוא משפק משמעותית את מראה והפה ומעניק גורם מרשים ביותר לחיוך שלכם. הליך הציפוי הינו קל ופשוט יחסית כיוון שהוא חיצוני בלבד.

 

מתי עושים ציפוי שיניים

את ציפוי השיניים מומלץ לעשות כאשר יש רצון להסתיר פגמים, שברים קטנים בשיניים, תיקון של אי סימטריה, קיצור או הארכה של השן והבהרת הגוון שלהן. כיוון שהחרסינה דקה ומעט שקופה היא מקבלת את האור בצורה טבעית כך שיש מראה לא מזויף לשיניים. במקרים רבים ניתן לצפות רק את השיניים שבחזית הפה על מנת להשיג את המראה הרצוי.

 

לסיכום

כיום קיימים תהליכים רבים קצרים או ארוכים שאפשר לעשות על מנת לשפר את מראה הפה ובכך את המראה הכללי שלכם, תוכלו לקבל חיוך נוצץ כמו בסרטים ולא לחשוש לפזר אותו לכל עבר. במרפאת מיי ארטלוק תוכלו לקבל אבחון מדויק ותכנון טיפול בין אם הוא בחניכיים, שתלים, ציפוי, זירקוניה, הלבנה או לייזר. את הטיפולים עוברים במרפאות המתקדמות ביותר בחו"ל.

פה