איך תחתונים למחזור מצליחים לשמור עלייך מוגנת מכתמים?

בתקופה האחרונה אנחנו שומעות מכל מקום על תחתוני המחזור החדשות שמאפשרות לנשים רבות להשאיר את הפדים והטמפונים על מדפי הסופרים וחנויות הפארם. הדבר גרם לנו לתהות – מה אלה התחתונים האלה שכולן מדברות עליהן? איך הן באמת מצליחות לשמור מפני כתמים ואיך משתמשים בהן בכלל?. כדי לענות על התשובות הללו, יצאנו בסדרת מדריכים. זהו המדריך ה – 3 בנושא והוא יתמקד בעיקר באופן שבו התחתונים ישמרו עלינו מוגנות מכתמים.

 

מי סייע לנו בכתיבת המדריך?

במדריכים הקודמים שכתבנו בנושא זה הסתייענו בגורמים חיצוניים (נשים בלבד) שסייעו לנו להבין את כל המידע הדרוש לנו אודות תחתוני המחזור שכובשות את העולם. הפעם, בחרנו לפנות אל נשים שמבינות דבר או שניים בתחום כדי שהן יסבירו לנו אחת ולתמיד איך התחתונים האלה מצליחים לשמור עלינו מוגנות מכתמים? הרי אנחנו די חוששות שאם נלבש אותן, נגלה בסופו של דבר כתם על המכנסיים, השמלה או החצאית. הסירו דאגה מלבכן, פשוט כי זה לא צפוי לקרות. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו למה.

 

קודם כל – תכירו את תחתוני המחזור

אם לא קראתם את המדריכים הקודמים בסדרה, כדאי שתכירו קודם את תחתוני המחזור. נציין בפניכם כי כתבנו את המדריך הנוכחי ביחד עם הקודמים וזאת לאחר שרכשנו תחתונים למחזור ברשת מוכרת שנמצאת בקניון הסמוך למקום העבודה שלנו. שכן, אנחנו לא יכולים פשוט לכתוב את המדריך מבלי לדעת במה מדובר. ראוי שנציין בפניכן כי מדובר בתחתונים קלילות ועדינות שנראות בדיוק כמו התחתונים האחרות שיש לנו בארון (שהן לא מוגדרות כתחתוני מחזור).

 

איך תחתוני המחזור מצליחים לשמור עלייך מוגנת מכתמים?

הבירור המעמיק שערכנו בנושא אפשר לנו לדעת שאין איזשהו כלי מיוחד לקיבול נוזלים בתוך התחתונים. אלא, הן פשוט מורכבות מבד מיוחד שמאפשר לספוג את הדימום בקלות. עבור נשים שטרם התנסות בדבר, העניין יכול להישמע לא אמיתי. אך אנחנו מוכרחות לציין שניסינו זאת וגילינו שמדובר בקסם של ממש. שכן, התחתונים היפות, הדקיקות והעדינות האלה פשוט עושות את העובדה. סופגות הכול מכל כיוון ובכך הן משאירות אותנו מוגנות מכתמים.

 

אז למה אתן מחכות? תקלו על עצמכן

אם גם אתן נחשפתן רק עכשיו לתחתונים המיוחדות הללו, כדאי שתדעו שכל מחזור שאתן עוברות בלעדיהן יהיה סיוט. ברגע שתכירו את התחתונים ותעשו בהן שימוש קבוע, אתן תגלו שהמחזור לא צריך להיות יותר מסורבל ומעיק. התחתונים יאפשרו לכן להרגיש בנוח מבלי להתעסק כל הזמן במחשבות שאולי דלף דימום והכתים את הבגד. פשוט כי זה לא יקרה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איך תחתונים למחזור מצליחים לשמור עלייך מוגנת מכתמים. מאחלים לך בהזדמנות זו שיהיה לך מחזור קל עם תחתוני מחזור איכותיות ונוחות. מקוות שנראה אותך גם במדריך הבא!

אישה