איך לעצב חנות בסטייל

בשביל לעצב חנות בסטייל אנו חייבים להשתמש במתקני תצוגה לחנויות שיתאימו בדיוק לצרכים שלנו.

עיצוב חנות הוא אחד הדברים החשובים ביותר ובזכות עיצוב נכון אנו יכולים להגדיל את המכירות.

יחד עם זאת בבואנו לעצב את החנות אנו מחויבים לקחת בחשבון את גודל השטח העומד לרשותנו לרבות הפרקטיקה והתאמה לצרכים.

חנות מעוצבת

כמה סודות של מעצבים מובילים שיעזרו לכם לעצב את החנות שלכם בסטייל הנכון

סוג החנות

עיצוב נכון הוא לפני הכל התאמת העיצוב לסוג החנות.

אם מדובר על שווארמה (או פלאפל, כל אחד והטעם שלו) שכונתית לא נצפה לראות שם שנדלירים יוקרתיים על התקרה.

או אם מדובר על חנות בגדים לא נפצה לראות שם בר ישיבה ומקרר עם משקאות.

לכל חנות יש את האופי שלה והסגנון העיצובי שלה, לא נרצה להשקיע אלפי שקלים בעיצוב של דוכן פלאפל שלא לצורך ולא מאפיין את האופי של המקום.

זמן זה כסף

עיצוב נכון של חנות מתחיל בחשיבה כלכלית.

כל חנות קמה במטרה אחת להיות רווחית וכלכלית מעל הכל, לכן חשוב מאוד לא לטרטר את הלקוח בתוך החנות.

הימים השתנו והיום כולנו רוצים להגיע למה שאנחנו צריכים במהירות להגיע לקופה, לצאת עם המצרכים ולהמשיך הלאה.

שימוש נכון במתקני תצוגה לחנויות יכולים לאפשר לנו ליצור חנות שתהייה נוחה לניווט והלקוח ירגיש בה נוח.

לקוח שנוח לו זה לקוח שחוזר, לקוח חוזר המשמעות לכך היא ברורה והיא הגדלת המכירות.

בלי דיבורים מיותרים

הלקוח לא אוהב לקרוא שלטים רבים בתוך החנות בשביל לנווט.

גם אם זה ממש נחוץ מומלץ להימנע מתליית שלטים מרובים עם המון אינפורמציה.

שילוט מבצעים הוא חלק ממתקני התצוגה ההכרחיים ביותר בכל חנות, אם בחרתם להוסיף שילוט מבצע עשו אותו עניני ומדויק בלי אינפורמציה מיותרת.

פרקטיקה

הדבר החשוב ביותר הוא מתנקים פרקטיים.

אם יש לכם מדפים והוא לא יכולים להכיל את כל סוגי המוצרים שאותם אתם מוכרים אתם נאלצים למצוא פתרונות יצירתיים.

לא פעם אנו נתקלים בחנויות שבוחרים להציג מוצרים בצורה לא נוחה שמוענת מעבר חלק ממקום למקום.
מכאן גם שזה פוגע בעיצוב של החנות.

כל חנות חייבת מספר סוגים של מדפים בהתאמה לסוגי המוצרים הקיימים.

קונים עם העיניים

הלקוח קונה עם העיניים, אם הוא נמשך למוצר מסוים זה בזכות אופן ההצגה של המוצר.

מכאן כי חייבים לקחת בחשבון בעיצוב החנות את נושא התאורה הנכונה.

שימו לב בפעם הבאה שאתם עוברים בסופר במחלקת הירקות והפירות ותגלו שהתאורה שם היא יותר חזקה.

בכדי להחמיא לירקות והפירות שיראו במיטבם משתמשים בתאורה חזקה במיוחד.

זה מתחיל מבחוץ

הנראות של החנות כלפי חוץ היא זאת שמזמינה את הלקוח פנימה.

שמרו על ניקיון הסביבה החיצונית, גם אם זה מאלץ אתכם לצאת לרגע עם מטאטא ולאסוף לכלוך.

בנוסף דאגו להציב פחים מחוץ לחנות על ידי כך מי שיעבור יעדיף להשתמש בפח ולא לזרוק על הרצפה.

שימו שילוט מרכזי ומושך שהלקוחות גם ידעו על קיומכם.